1 Ağustos 2014 Cuma

Alışveriş #1

Merhabaaa :)

Bugün sizlere son zamanlarda yaptığım alışverişleri paylaşmak istiyorum.Watsons,Gratis ve iki tane internet alışverişim var. Bence Gratis indirimi daha iyiydi ama ben evime yakın diye önce Watsons'a gitmek gibi bir hata yaptım malesef.Neutrogena'nın seçili ürünlerinde %50 indirim olduğu yazıyordu ve hangi üründe indirim olduğu raflarda belirtilmemişti. Yani ya her bir ürünü tek tek gidip soracaksınız ya da kasa da sürprizle karşılaşacaksınız.Ben sürprizle karşılaşanlardan oldum.Bunu az çok tahmin etmiştim ama Watsons kartla birlikte verilen indirim kuponlarım var nasılsa diye sorun etmedim.Bunun üzerine bir sürprizle daha karşılaştım ve seçtiğim Neutrogena ürününde kuponun geçerli olmadığını söylediler. Mecburen indirimsiz ve kuponsuz  ücreti ödeyip çıktım. Watsons'ın facebook sayfasından şikayetimi belirttim ve aldığım üründe kuponun geçerli olduğunu öğrendim.Benden sorunu yaşadığım mağazanın bilgilerini adımı soyadımı Watsons kart numaramı ve cep telefonumu istediler.Bunları yazdım ve mesajım okunmadı bile ! Bu sinir bozucu olayın ardından aldığım ürünlere geçelim




*Selective Ammino Keratin saç maskesi Kuaför Sepeti'nden aldım. Adres bilgilerine oturduğumuz sitenin adını yazmayı unutmuşum siparişi verdikten sonra kontrol ettiğimde gördüm ve hemen aradım. Not düştüklerini söylediler ve sorunsuz bir şekilde elime ulaştı. Fiyatı 24.90 kargo parasıyla birlikte 31 liraya geldi.
*Hc Complex saç bakım yağı: Kendi sitesinden aldım. Fiyatı: 45 lira
*Elseve Extraodinary saç bakım yağı: Watsons'dan aldım. Fiyatı: 10-11 lira civarı olması lazım.
*Benri oda kokusu : Kokusu çok hoş. Gratis'ten aldım. Fiyatı: 3,50
*Loreal Paris Perfect Clean Kayısılı Peeling :Watsons'dan aldım. Bunda indirim kuponu geçerliydi. Kupon kullanılan alışverişlerde fişleri alıyorlarmış bu yüzden fiyatını hatırlamıyorum.
*Neutrogena siyah nokta temizleyici peeling jel:Watsons'dan aldım. Bahsettiğim sorunu yaşadığım ürün buydu. Fişi aldıkları için fiyatını tam hatırlamıyorum ama 12-14 lira civarı olması lazım.
*Eklips far fırçası: Eyeliner fırçasını uzun zamandır kullanıyorum bunu da denemek istedim. Fiyatı:2,95
*Eklips seyehat seti: İki günlük kısa bi tatile çıktım ve çok işime yaradılar. Fiyatı:2,70
*Benri ıslak mendil: Ambalajı için aldım. Fiyatı:0,45
*Purederm oksijenli köpük maskesi: Bu tip maskeler eğlenceli oluyor. Fiyatı: 1,50

Benim alışverişim bu kadardı ihtiyacımın dışına çıkmadığım makyaj malzemesi almamak için kendimi zor tuttuğum bi alışveriş oldu :D





5 yorum :

  1. maskeyi sevdim :) Güzel bir üründü. Loreal kayısılı peelinge gelince çok bereketli oluyor :) kullan kullan bitmiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maske ortalama bi ürün oldu benim için,yüzden çıkarmak çok zor bu yüzden duşta kullanabiliyorum sadece :/ Loreal peeling kesinlikle öyle aylarca bitiremiyorum ben onu :)

      Sil
  2. Kuaför Malzemeleri  çok güzel bir yazı son zamanların yükselişte olan
    kozmetik ürünleri bu sitede mevcut indirimli ürünler gündemde

    YanıtlaSil
  3. Deniz Kuaför Malzemeleri  Çok güzel bir yazı son zamanlarda en çok
    gündemde olan kozmetik ürünleri ve kuaförler için en uygun malzemeler bu site üzerinde uygun fiyatlarla mevcuttur...

    YanıtlaSil

Sorularınız için suslusirine@gmail.com mail atabilirsiniz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...