15 Ağustos 2014 Cuma

C vitamini ile saç boyası akıtma / saç açma

Merhaba :)
sunlife-c-vitamini-ile-sac-boyasi-akitma-acma
sunlife c vitamini ile sac acma

Koyu renkten saçları yakmadan dönmek çok zordur bilirsiniz çoğu kadın bunun için kuaföre gider ve yanmış saçlarla evine döner.  İşte c vitamini bunun önüne geçiyor.  Kendim deneyip memnun kaldığım bu yöntemi sizinle paylaşmak istedim.



İhtiyacınız olan malzemeler SAF c vitamini ve biraz şampuan. Kepek sampuani sac rengini daha kolay akittigi icin ben kepek sampuani kullandim ama herhangi bir sampuanda kullnabilirsiniz.
C vitamini olarakta Sunlife markasını tercih ettim.
 C vitamini saçlarımı kurutmasin diye bir miktar hc complex sac bakim yağı ekledim illa bunu eklemek zorunda değilsiniz önceki uygulamamda badem yağı koymuştum ondan öncekinde hiçbir yağ koymadim yani isteğinize kalmış. 

sunlife-c-vitamini-ile-sac-boyasi-akitma-acma
sunlife c vitamini ile sac acma

Bir kutudan 20 tablet çıkıyor ben 10 tanesini gördüğünüz plastik kapta bir kaşıkla ezdim ve toz haline getirdim.  Üzerine göz kararı şampuan ekledim ve birazda sac bakim yagimi ekledim.

sunlife-c-vitamini-ile-sac-boyasi-akitma-acma
sunlife c vitamini ile sac acma

Büyükçe bir kaba yapmanızda fayda var çünkü karışım çok kabariyor. 
Hazırladığım karışımı sac boyama fırçası ile saç boyar gibi heryere eşit gelecek şekilde sürüyorum ve 40-45 dakika bekleyip yıkıyorum.

İlk uygulamada mucizeler meydana gelmiyor yarım ton kadar falan açılıyor ama pes etmeyip uygulamaya devam etmek gerekiyor. Bu karışımla siyah saçını sariya döndüren insanlar var internete yazdığınızda sizde görürsünüz zaten :) ( Saçlarınızı daha önce sarı kullanıp koyu renge boyadıysanız sarıya kadar açılabilir saçlar,eğer daha önce de koyu renkse sadece mevcut boyayı akıtır yanlış anlaşılma olmuş)

Bana göre sac boyasini akitmak için en güzel yöntem çünkü saçlarda en ufak bir yıpranma olmuyor.  Tek sıkıntısı fazla uygulama gerektirmesi açıcı gibi tek seferde açmıyor saçı. 

C vitaminini eczanemizde.com'dan oldukça uygun bir fiyata almıştım.  Ama paketlemede çok özenli değiller ve tester gönderme konusunda çok cimriler özellikle rica ettiğim halde tester gönderilmemiş. 

Güncelleme: C vitaminini yani bir diğer adıyla Ascorbic Asidi Doa Kozmetik'den de temin edebilirsiniz. Sitedeki 2 gr ve tahminimce toz halinde. Ben denemedim ama sizler için alternatif olması amacıyla yazdım :)

Saçlarınız sarı ve diplerini küllü kumral uçlarını küllü sarı ombre balyaj yaptırmak istiyorsanız sizleri bu yazıma alayım :)

Sorularınız için suslusirine@gmail.com adresine mail atabilirsiniz.

166 yorum :

  1. Bilgilendirici bir yazi olmus canim, cok iyi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :))

      Sil
    2. Güzel bi yazı olmuş teşekkürler. Bi sorum olacak ne sıklıkta uyguluyoruz hafta 1 mi ikimi yada daha farklı

      Sil
    3. Güzel bi yazı olmuş teşekkürler. Bi sorum olacak ne sıklıkta uyguluyoruz hafta 1 mi ikimi yada daha farklı

      Sil
  2. bir yaşıma daha girdim :)
    c vitamini ve saç boyası akıtılması ilginç :) koyu renk saçım olmadığı için deneme fırsatım henüz yok. ama belki birgün ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ilk gördüğümde baya şaşırmıştım :) Olsun aklının bir köşesinde bulunsun bilgi bilgidir :))

      Sil
    2. Sacım koyu kumraldi sarıya boyadm bildgim turuncu gibi bisey oldu yukarida bahsettginz uygulamayla ben bu ari rengi akita bilirmiyim

      Sil
  3. Merhabalar Blogunuza Beyaz Begonvil Keşif Etkinliğinden geldim. Güzel içerikler var takibe aldım :) Bana da beklerim http://www.sargitaderki.com Umarım blogumu beğenirsin.. :) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiiin :) emek verilmiş herşey güzeldir hemen geliyorum :)

      Sil
  4. Çok teşekkürler. Yararlı bir bilgi hepimizin çünkü saç akıtmayı düşündüğü an olmuştur. Benim bloğuma da beklerim :)
    http://lifelikeacat.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim hemen geliyorum :)

      Sil
  5. Göz alıcı pembelere bürünmüş gayet hoş bir blog:) izlemedeyim sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. Bn 13 yasindayim, saclarim kumral ve hic boyatmadim. Bu karisimin aynisini yapsam digal sac rebgim sariya doner mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayir bu boyayi akitip kendi sac rengini elde etmek icin

      Sil
  7. Bn 13 yasindayim. Saclarim dogal ve kumral renginde. Bu karisimin aynisini yapsam saclarimin uclari sari olur mu ?

    YanıtlaSil
  8. Yardim ederseniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım doğal saçlarda işe yaramıyor malesef sadece boyalı saçta ki boyayi akitiyor

      Sil
  9. Dogal saca ne onerirsiniz sari olmasi icin

    YanıtlaSil
  10. Dogal saca ne kullanabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. extrait dora kullanabilirsin. Aslında papatya suyu ve oksijenli su da kullanabilirsin ama ben onları denemiştim memnun kalmadım. Ve hangisini kullanırsan kullan saçlarının kırılıp yıprancağını unutma

      Sil
    2. Papatya suyu en etkili yöntem 1 avuç papatya yı 1 bardak suda 10 dakika kaynat suyun rengi turuncuya dönmeden al bu önemli çünkü suyun miktarını saçının uzunluğu ve yoğunluğuna göre ayarlayabilirsin daha sonra kaynayan papatyaları süz ve o suyu ister fırça yarrıyla istersen Bi şişeye koyup bacına sprey gibi sıkabilirsin daha rahat olur bence saçını iyice bu suyla ıslattıktan sonra güneşe çık 1 veya 2 saat bekle güneşte sonra şampuanla iyice yıka saçlarını saçların biraz kuruyabilir bu işlemden sonra güzel Bi kremle veya yağ ile bakım yapmanı tavsiye ederim bu kadar Dı bu işlemi düzenli olarak yaptığın da çok hızlı değişimlerin olduğunu görüceksin

      Sil
  11. Extraid dora almayi dusunmustum ama kumral sacim ne kadar acilir ? bide kisa girdik nasil olur yardimci olurmusunuz

    YanıtlaSil
  12. kirli veya temiz saç farkediyor mu acaba? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Farketmiyor ben iki türlü de uyguladım :)

      Sil
    2. Anladım,çok teşekkürler..Paylaşım da ayrıca derdime derman oldu :)

      Sil
    3. Rica ederim işinize yaramasına sevindim :)

      Sil
  13. merhaba :) ben saçımı uzun süre sarı kullandım ve 2/3 hafta önce koyu kahverengi yaptım.ancak memnun değilim şuan bu yöntemle ne kadar sürede akar saçlarım?tekrardan sarı olur mu acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Saçlarınızın taban rengi sarı olduğu için daha çabuk açılır diye tahmın ediyoruum ama yine de 7-8 uygulama gerektirir heralde. Benim taban rengim koyuydu siyahı akıtmıştım o yüzden net bişey söyleyemiyorum ama daha önce taban rengi sarı olan birinin c vitamini ile eski haline döndüğünü görmüştüm. O da 7-8 kere falan yaptığını söylüyordu

      Sil
  14. merhaba, saçımı siyaha boyamıştım. bu yöntemle biraz kırıp farklı bir renge boyamak istiyorum. Kürü uyguladıktan sonra tekrar boyamamda bi sakınca olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Olmaz bende önce o kürü uygulayıp sonra boyadım herhangi bi sıkıntı olmadı :)

      Sil
  15. bende yaptım bunu ve çokkk başarılı oldu sonuçtan gayet memnunum hemşerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten güzel bir yöntem sizinde memnun kalmanıza sevindim :))

      Sil
  16. Merhaba.Benim saçlarım karamel rengiydi.Peroksitle saçımı açmıştım.Fakat sıkılıp bugün rengini değiştirdim.Garnier olia 7.0 rengini kullandım sonuç koyu bir sarıydı.Bu rengi sevmediğim için eski saç rengime dönmek istiyorum.Sizin yazınızdaki işlemi uygulasam boya akıp eski peroksitli saçımın rengini alır mı ? ve bu işlem saçı çok yıpratıyormu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) öncelikle saçı yipratmiyor bende en ufak bir yıpranma bile olmadi. Ve evet bu işlem saç boyasini akitiyor saclariniz yeni boyanmış olduğu için daha kolay akacaktir. Alternatif bi yöntem isterseniz beyaz sabun derim ama o saçları kurutuyor malesef

      Sil
  17. Merhaba size bisey danismak istiyorum. Kendi sac rengim acik kumral. 2013 temmuzdan 2014 mayisa kadar kizila boyadim, mayista da kestirip bi daha boya surmedim. Simdi kulaklarima kadar kendi sac rengim cikti dipten ama geri kalani hala kizil(rengi baya acildi). Bu yontemi denesem sizce ise yarar mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Renk baya açıldığına göre kızıl boya baya akmış. Daha fazla akıtmayabilir bende emin olamadım :/

      Sil
  18. canım eczanem.com dan bende sımdfı sıparıs verdım kac gunde teslım edıyorlar?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3-4 güne gelmişti diye hatırlıyorum kargoda bi sıkıntı yaşamamıştım

      Sil
  19. Merhaba saclarim siyah ve bu uygulamayi denemek istyorm sunlife c vitamini kapsulunden 2 kutu aldm ama ilk uygulamamda kac kapsul kullanmam faydali olur bilmiyorm yardimci olurmusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Ben 10'ar 10'ar kullandım uygulamalarımda bi kutunun içinden 20 tane çıkıyor zaten, 4 uygulama sizin için yeterli olabilir ama saçlarınızın durumunu bilmiyorum tabi

      Sil
    2. 10 ar 10 ar iki kez uyguladm sacima fakat en ufak bi degisim bile olmadi sclarmi iki aya yakin boyamadm

      Sil
    3. Ilk uygulamalarda gözle görülür bi fark olmayabiliyor :/ saf c vitamini mi kullandiniz yoksa baskq vitaminler de varmiydi ? Bide kac dakika beklettiniz sacinizda ?

      Sil
    4. Evet sizin onerdiginiz sunlife c vitamini kapsulunu kullandm 1 saat beklettikten snra yikadim saclarimi

      Sil
    5. O zaman bikac uygulama daha gerektiriyor olabilir

      Sil
  20. Pki tesekkur ederm ilgilendignz icin

    YanıtlaSil
  21. Saclarimi yaz temmuzda siyaha boyadim 1 ay gecmedi eski rengine geri dondu doyebilirim eski rengim karamel gibi bir seydi tekrar boyadim yine akti diplerde geldi bu yontemi uygularsam eski rengine dondurebilir miyim saclarimi sanirim pisman old

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet eski rengine baya yaklaşır ama saçınızın durumunu bilmiyorum çok uygulama gerektirebilir. İlk uygulamalarda bariz bi fark olmuyor zamanla akıyor boya

      Sil
    2. Merhaba. sacim bakir kizil ve bakir kizila boyatmadan once kahveydi kahve boyayi kusturma islemiyle akitip sonra kizila boyadilar. Yani sapsari sacin uzerine boyadilar. C vitamini ile sariya kadar inebilirmiyim sizcee ?

      Sil
    3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  22. Saçlarımın orjinal rengi açık kumral bi değişiklik olsun diye geçen yaz ışıltı yaptırmıştım ve yaklaşık 7 ay kadar kullandım, yazın deniz güneş derken saçlarım sapsarı oldu ve çekilmez hale geldi. Sarılar kapansın diye kuaförde açık kahveye boyattım yalnız yine kapanmadı 1-2 hafta sonrada kolestonun 3.0 koyu kahverengiyle kendim boyadım ve saçlarım neredeyse siyah oldu. Başta çok hoşuma gitti ama bu renkte sıkmaya başladığı için rengini değiştirmek istiyorum fakat açmak için kullanıcakları açıcılar saçımı yakar diye korktum ve sizin tavsiyenizi uygulamaya başladım. 2 uygulama sonucu diplerim açık kahveye döndü ama uçarı için halen uğraşıyorum hafta 1 kez yapıyorum, bunu 2-3 çıkartsam sıkıntı olur mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıkıntı olmaz benim de 2-3 güne 1 uyguladığım zamanlar olmuştu herhangi bir sorun yaşamadım :)

      Sil
  23. Çok bilgilendirici bir yazı olmuş canım. İlgi ile okudum.

    YanıtlaSil
  24. bugün sürdüm 45 dk oldu şu anda ama hiçbir fark yok aceba yıkarkenmi akıyor boya saçlarım siyah ve ben kahve karamel istiyorum canım sıkıldı yaaa.a......:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek uygulama da büyük bi fark olmuyor malesef birde eğer saçlarınız daha onceden acik renk ve siz üstüne siyah boyadiysaniz sonuç alirsiniz bu yontemden altta acik renk yoksa cok acilmaz

      Sil
  25. Merhaba benim saclarımın uclari sarıydı dipleri kendi sac rengim kahve tonundaydı ben hepsi aynı ton olsun diye kahve tonuna boyadm ama rengi istediğim gibi olmadı koyu oldu.Şimdi sizin tavsiyenize uymak iistiyorum ama bi yandanda korkuyorm açılma olursa sacımın her tarafında eşit bir açılma olur değil mi ? İlginiz ve bilgileriniz için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Eğer eşit sürerseniz eşit açılır zaten ilk uygulamalarda büyük bi fark olmuyor saçın durumuna göre 7-8 kere veya daha fazla gerekebiliyor. Yani ilk uygulamada bazı yerler koyu kaldıysa ikinci uygulamada oralara daha yoğun sürersiniz renk farkı ortadan kalkar

      Sil
  26. merhaba. kendi açım açık kumralken gidip açıcı kullandım başta sarıydı sonra turuncuya döndü saçım. bende kapansın diye kolestonun koyu kumralını aldım. bu kürü uygularsam boya akıcak diyosunuz turuncu saçımamı dönücem yoksa kendi saçımamı ):

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef turuncu saçlarınıza döner :/ Saç bir kere açıldıktan sonra doğal rengine dönemiyor :/

      Sil
  27. Ya benim saçımda kına var kınadada etkili olur mü yardım edersen sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saçlarımda kına olmadığı için deneme şansım olmadı malesef :/

      Sil
  28. Merhaba canım ben 1,5 yıl önce saçımı oksijenle (doğal rengi koyu kestane) açmıştım her hafta düzenli açtım saçlarımın rengi gerçekten çok güzel oldu (açık sarı) çok memnun kaldım ama saçlarımı aşırı derecede yaktı, kopmalar oldu neyse kuaföre gidip kestirdim 7-8 ay bakım yaptım saçlarım eskisine göre sağlıklı. Dip boyam geldi 1 ay önce bitkisel boya alıp dipleri boyadım. Dipler doğal olarak uçlara göre koyu oldu ben dipteki boyalı kısmı açmak istiyorum sence bu yöntem işe yarar mı ? Lütfen yardımcı olursanız çok sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım dipler ne renk oldu? Eğer kahve tonlarına yakınsa işe yarayacağını düşünüyorum ama kumral veya sarıya daha yakınsa işe yaramayabilir açık renklerde büyük bi fark olmuyor diye duydum

      Sil
    2. Açık kahve gibi bi renk oldu canım bu arada ben sana yazıyı 1 ay önce yollamıştım yoğunluk vardı sanırım ben saçımı tekrar Clemency ekstra açıcı ile boyadım diplerini rengi uçlara daha yakın oldu ama yine tam tutturamadım

      Sil
    3. Allah allah bana dün geldi ama :/ ilginç olmuş :/ sarı saçta o sorun oluyor malesef uclarla birebir renk tutmuyor tekrar diplerin çıkana kadar bekle istersen sonra dipleri acarken koyu kalan yerlere de biraz surersin dengelenmis olur

      Sil
    4. Olsun yinede çok sağol tavsiyen için :))

      Sil
  29. Merhaba canım benim orjinal saç rengim siyahtı ve ben altın çikolataya boyattım ama rengini dahada doğal yöntemlerle açmak istiyorum bu uygulamayı yaparsam saçımın boyası akıp tekrar siyaha mı döner yoksa boyalı saç rengini açmış mı olurum :)boyayı akıtıp siyaha dönmesinden korkuyorum ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) yok canım kendi renginden açık olduğu için tekrar siyaha dönmez ama saçını da pek açmaz :/ C vitamini şöyle durumlarda işe yarıyor saçlarının mevcut renginden daha koyu bi renge boyatırsan c vitamini ile tekrar eski rengine yaklaştırabiliyosun ama seninki orjinal renginden açık olmuş anladığım kadarıyla

      Sil
    2. Aynen canım daha açık oldu kızılımsı bi renk aldı hafif ;siyahtan boyadığım için onu sarıya kırmak istiyorum.. boya akıttığını okuyunca korktum mevcut boyayı akıtıp siyah orjinal renge döner mi diye ama dönmüyorsa sıkıntı yok denemeye değer o zaman istediğim sarıya ulaşana kadar deneyeyim çok sağol tatlım :)

      Sil
  30. Ben de şimdi yaptim bekliorm eczaneden cevimax c vitamini aldm 7.5 tl 1 cay kasigi çinko oksit bi iki damla argan ve klasik sampuan saclarim acik kullu sariydi kumral yaptm ama cok koyu cikti 2 gun sabunla sicak suda resmen citiledimm bugun de bunu denedm inşallah kel kalmam ;)sonucu yazarmmm sabunda acti biraz ama bi ton daha acmak istiorm..

    YanıtlaSil
  31. yarim bir ton acti yani en azindan koyu boyayi akitti diyebilirim istedgm tonn geri geldiii tsk ederm sirinee ;)) ) ben merak ettigim icin cok beklemedm acikcasi biraz korktm 45 dk falan durdu sicak suyla iyice durulayip once sabunla yikadm sonra sampuan ve krem super olduuu :) tavsiye ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim memnun kalmama çok sevindim,deneyimini paylastigin için ben teşekkür ederim :)

      Sil
  32. Ben bikaccdefa siyaha boyattim simdi acmak istiyorum bu kuru kac defa yapmam grlerekiyor hangi araliklarla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saciniza gore değişir ama tahminen 6-7 uygulama gerektirebilir

      Sil
  33. Ben bikaccdefa siyaha boyattim simdi acmak istiyorum bu kuru kac defa yapmam grlerekiyor hangi araliklarla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba sayısı sizin taban renginize bağlı ama 4-5 uygulama gerekebilir

      Sil
  34. Canim merhabalar ben sacimi 8 yildir siyaha boyuyorm ve orjinal rengim kumraldir hic acici yaptirmadim saclarima saclarim cok uzun ve cok ince telli ben bu dediginizi 1 haftada 7 8 defa uygulasam bende ise yarar mi acaba saclarima ombre yaptirmak istiyorum da :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canim ise yarar diye düşünüyorum bende ise yaradi :)

      Sil
  35. merhaba. dogal kumral saclarimda sari isiltilar vardi.eski rengime donmek isterken gecen hafta sacimi 2 numara bir boyayla boyadi kuafor. renk koruydu galiba 😠 saclarim simsiyah oldu resmen ama yikadikca akiyor yer yer kahvelesiyor su an. yonteminizi deneyip bu siyahi akitmak istiyorum ama akarken nasil bir goruntu olusur. yer yer akip yer yer siyah mi kalir. veya turunculasip yeserir mi? akarken nasil asamalrdan gecerim merak ediyorum cnku bu donemde okulum devam edicek. okudugm kadariyla yeni boyanmis sacta daha iyi sonuc aliniyormus o yuzden bir an once baslamak istiyorum. yardiminiza cok ihtiyacim var. cevabinizi bekliyorum 😯😯

    YanıtlaSil
  36. merhaba. dogal kumral saclarimda sari isiltilar vardi.eski rengime donmek isterken gecen hafta sacimi 2 numara bir boyayla boyadi kuafor. renk koruydu galiba 😠 saclarim simsiyah oldu resmen ama yikadikca akiyor yer yer kahvelesiyor su an. yonteminizi deneyip bu siyahi akitmak istiyorum ama akarken nasil bir goruntu olusur. yer yer akip yer yer siyah mi kalir. veya turunculasip yeserir mi? akarken nasil asamalrdan gecerim merak ediyorum cnku bu donemde okulum devam edicek. okudugm kadariyla yeni boyanmis sacta daha iyi sonuc aliniyormus o yuzden bir an once baslamak istiyorum. yardiminiza cok ihtiyacim var. cevabinizi bekliyorum 😯😯

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, yeserme olacağını sanmıyorum ama kuaförün boyamis olduğu renge göre turunculasma olma ihtimali var. C vitamini uygulayinca cok fazla renk farklılığı olacağını sanmıyorum çünkü ilk uygulamada cok fazla belli olmuyor bi 7-8 uygulama sonra farkı görüyorsunuz

      Sil
  37. tesekkur ederim cevabiniz icin :)

    YanıtlaSil
  38. tesekkur ederim cevabiniz icin :)

    YanıtlaSil
  39. Merhabalar benım saçım sarıydı dıplerınden acık kullu kumral saçlarım yaklaşık 6cm kadar uzamıştı dıptekı rengın aynısını yapmasını söyledım kuaförüme o gıttı koyu kestane yaptı :( bırde boyanın ıcıne bakır karıştırmış su an sacım tavus kusu gıbı rengarenk sarı kestane kızıl bakır :( beyaz sabun uygulamasını yaptım hepten kötü oldu evet beyaz sabun çıkartıyor bırde sızın önermıs olduğunuz yöntemı denesem nasıl olur acaba :( saçlarım ince tellı gur ve kabarık ayrıcada kuru lütfen benı bılgılendırırsenız çok sevinirim ŞİMDİDEN ÇOK AMA ÇOK TESEKKUR EDRİM ŞİRİNE hanım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, cvitamini de akitir ama ayni şekilde kotu bi renk cikabilir. Bence siz beyaz sabunla akitabildiginiz kadar akitin üstüne kumral boyayin. Bu arada kurulunun gitmesi için her yikamada sac kremi yerine sac maskesi kullanabilirsiniz

      Sil
  40. Çok teşekkür ederim şirine hn ALLAH ne muradınız varsa versin inş.

    YanıtlaSil
  41. Merhaba Saçlarimi 7 ay once açık kumrala boyatmak icin kuafore gittim kuafor boyasiz sacimi açiciyla acti uzerine boyadi ilk yikamada saçlarim fosforlu yesil oldu.2 gun sonra normal kutu boya ile o rengi kapattik 7 ay bir daha boyamadim.saclarim cok guzel bir karamel rengiydi ama boyadan korktugum icin artik diplerimde geldi ayni renk olsun birdahs boyatmama gerek kalmasin diye koleston 5 kahve tonuna boyadik saclarim simsiyah oldu ve diklemesine degil dikkat cekiyorum enlemesine sarilar var ara ara belime kadar saclarim vardi fon cektirmeye gittigim kuafor ölmus saclarin dedi nasil duzelticem hic bilmiyorum siyah renk igrenc oldu o açik renk guzel saclarima donmek istiyorum ne olur yardim edin cok kotu bir durumdayim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, koyu renk boyayi c vitamini veya beyaz sabunla akitabilirsiniz. Beyaz sabun daha cabuk akitir c vitamini baya bi uygulama ister. Saclariniza bol bol sac maskesi yapmanizi oneririm özellikle keratin icerikli olanlari secerseniz daha iyi olur

      Sil
  42. Merhabalar
    saçımı kızıla boyuyordum ancak en son kuaforumun de söylemesi üzerine kızıl kahveye döndüm ancak saçımın eskisi gibi koyu kahve olmasını istiyorum. Bu yöntemi denesem ise yarar mı acaba? En son iki ay önce kızıl kahveye boyadım saçımı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba eskisi gibi koyu kahve derken kizila boyamadan önceki renginiz mi?

      Sil
  43. merhaba saclarim sariydi sonra kahverengiye boyadim sonrsda siyaha saclarim 6 aydir koyu kahve diplerimden sarilar cikiyor acaba bu uygulamayla koyu olan saclarimi acabilirmiyim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba büyük ihtimalle açılacaktır

      Sil
  44. Merhaba saçlarımı yaklaşık 1 yıldır kızıl tonlarına boyattım 2 ay önce kuaförüm wellanın koyu ışıltılı kızılını boyadı hala saçımdan kızıl akıyor çok sıkıcı bir durum yağmurda bile kıyafetımi boyası bu yöntem kızılı akıtır mı kendi saç rengim kahve daha sonra sarı tonlarına dönmek istiyorum.Şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, eğer kızıl boyamadan önce saç renginiz açık bi renkse baya açılacaktır ama fazla uygulama gerektirebilir ilk seferde büyük bir değişim olmuyor

      Sil
    2. Teşekkür ederim uygulayıp buraya da yazıcam.

      Sil
  45. Merhaba saçlarım koyu kahverengiydi hiç bir boya yada işlem görememişti. krepe balyaj yöntemiyle boya kullanarak saçlarımın uclarını ve ara ara açtı evet kötü olmadı ama yüzüme yakışmadıgını düşünüyorum daha bugün yaptırdım içime sinmedi acaba 1-2 haftaya biraz daha koyulaşır mı daha dogal durur mu yada eski rengine bu yöntemle dönebilir mi :( lütfen yardım edin 2. dönülmez bir hata daha istemiyorum yaa :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba maalesef acilan sac doğal yollardan koyulasmaz c vitamini koyu boyayi sacin eski acik haline akitiyor. Ama acilmis sacin artik yapisi değiştiği için eski koyu rengine boya olmadan donemiyor. Tavsiyem ya saclarinizi hizli uzaticak şeyler deneyin, sarilar uçlarda kalinca belki sizi rahatsız etmez ya da koyu bi boyayla boyayin. Yalniz koyu boyanin akma ihtimalini unutmayin biraz sikintili bi süreç bekliyor sizi

      Sil
  46. Merhaba benim sacim sari platin karisimiydi diplerimi koyu istedim kuafor çikolata kahvaesine boyadi sari olan yerler yesile döndü diplerim kahve guzel ama sarilarim yesillendi boyayali 1 hafta oldu bu yöntemle sacimdaki boyayi akitabilirmiyim yesilligi gidermi.sacim cok yiprandi bi kac kere aciciyla actirmistim bu yontem sacima zarar verirmi ? Ilk uygulamada birazcik akarmi kac uygulama gerekir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba oncelikle zarar vermiyor sacinizdaki koyu boyayi akitir 4-5 uygulama gerekebilir

      Sil
  47. Bemiks tablet kullansam olur mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba malesef b vitaminin akitma etkisi yok c vitamin olmalı

      Sil
  48. Merhabaaa! ;) Ben saçımın uçlarını ombre yaptırdım normal rengim koyu kahve idi. Ama ombre cidden kötü durmaya başladı. Ombre bu yolla gider mi yoksa kuaföre gidip akitmam mı lazım? Yada ombre için farklı doğal yol var mıdır? Lütfen yardımmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba malesef c vitamini sadece koyu boyayi akitiyor acilmis saci eski koyu rengine dondurmuyor :/ ancak boyayarak eski haline döner

      Sil
  49. Selam canim once azminden dolayi tebrikler ben hikayemi anlatiym sacimi 9 ay boyunca cilek kirmizisina boyadim sea color un dogal sacim koyu kahve kipkirmizi olmustu saclarim ama bi sure sonra sıkılıyor insan sonra koyu kahveye boyadim sacimi acildikca kizillar ortaya cikti sari turuncu arasi bisey oldu bi daha koyu kahve yaptim yine ayni sekildeacildi bekledim biraz akti boya patlocan moruna boyadim dipler dogal renk oldugundan mor uclar siyah oldu sonra baska boyanin red viyole sini boyadim sonuc oert koyu kizilimsi bisey :D simdi saclari biraktim yiorandigi icin kestrdim masleyle yaglarla kremlerle besliyorum saci iyi geldi saclarim yumusacik ama rengi sinir ediyo beni dipler kendi rengi sonrasi kizilimsi hala ben koyu kahve yapip ombre yapmak istiyorum dogal dursun istiyorum artik saclarimin ama ombresi turuncumsu saribdegilde kullu sari gibi olsun istiyorum napiym sence lutfen bana bi yol goster :) ayrica mukemmel blog ����

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canim bence sen önce sacindaki tum boyayi bi güzel akit o eski turuncumsu acik rengine dönsün sonra kuaföre git istediğin saci yapar. Bu renkle gidersen sacina direk acici sürer hem cok yipranir hemde turuncuya kadar acilir sonra bi daha actirman gerekur saclar yanar gider :)

      Sil
    2. Merhaba geçen sene saçlarımı bakır kızıl yaptım sonra üzerine altın kako küllü kumral en son olarakta çikolata kahve vurdum şuan dipleri açık kahve geri kalanı siyah sence bu c vitamini bi işe yarar mi ana saç rengim düz kahveydi işe yararsa kaç uygulama gerektirir

      Sil
    3. İşe yarayabilir 6-7 uygulama gerekebilir saçınızın durumuna göre

      Sil
  50. Merhaba,benim saçlarımın orjinali siyahtı.Bir ara yanlışlıkla röfle yaptırdım,sonra üstüne koyu kahve boyattım ama tabii koyu kahve oldu bakır. Bunun üzerine 6 yıl boyunca saçlarımı kına olsun boya olsun hep koyu kahveye boyadım ama hep bi önceki tonuna döndü hep açıldı yani. En son açılan kahvenin üzerine küllü kumral sürdüm aralara tabii. Bundan 3 ay sonra gidip siyaha boyattım saçlarımı ama yine açıldı ve şuan kahverengi,küllü kumral karışımı oldu saçlarım. Yer yer de siyah. Saçlarımı gri sarı gibi bişey yapmak istiyorum. Diyeceğim o ki ben şimdi bu karışımı yapsam saçlarım ne kadar açılır? Oryelle açtırmak istemiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, c vitamini sadece saçtaki koyu boyayı akıtıyor. Uygulama yaparsanız sadece saçınızdaki siyah boyanın kalıntılarından kurtulabilirsiniz. Muhtemelen yine kumral tonlarında bir renk oluşur. Burdan sonrası için açıcı kullanmanız gerekiyor

      Sil
  51. Merhaba :) ben saclarimi siyah renge boyatmistim ,2 ay oldu :)sonra sacimin bir kismini kizila boyatmak istiyorum :)sizin yonteminizle acarak yapabilirmiyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saçınız siyaha boyatmadan önceki haline gelir sadece boyayı akıtır yani :)

      Sil
  52. merhaba canım. ben 6 ay once kumral saclarımı kızılı boyadım. sonra da sıyaha boyadım. 4 aydır sıyah kullanıyorum. ama sıkıldım ve eskı sacıma donmek ıstıyorum. dedıgınız gıbı yaptım ıkı kez uyguladım ama sacımın rengı acılmadı. kafayı fena taktım sıyahtan kurtulmalıyım ama sacım ınce tellı ve yıpranmasını ıstemıyorum. c vıtamını ben de ıse yaramadı. baska onerınız var mı? ne yapabılırım acıl onerıı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, c vitamini dışında elma sirkesinin de akıtığını duydum ama denemedim. Bir de beyaz sabun veya ısırganlı sabun var

      Sil
  53. Yaaa ben çok mutsuzum. .Mavi siyah yaptım sacimi ve şimdi ne yapıcam bilemiyorum. .Bu kür bende ise yararmi ne olur yardım. ..bi iki ton Aksa kafiii. ...yardiıiiiiiiiiiimmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba evet c vitamini boyayı akıtıyor

      Sil
  54. Merhaba
    Elimde C vitamini var ama portakalli... Sorun olurmu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, bişey olacağını sanmıyorum ama saf c vitamini daha etkili diyorlar

      Sil
  55. Merhaba
    Benim saclarim sonbahar kiziliydi bugun kahveye boyadim cok pisman oldum bu yontemle kizila geri donebilir miyim kuafore gidip yakmak istemiorum :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba tam kızıla dönmeyebilir ama kahvenin koyuluğunu büyük ölçüde akıtır

      Sil
  56. .Merhabalar benim doğal saçım üzerinde loreal 8.3 küllü kumral boya var açıkcası şuan küllü kumraldan çok sarı bir renk mevcut. Paylaştığınız bu kürü kullanarak sarı saçtan doğal saçıma dönebilir miyim? Çünkü genellikle koyu boyanın aktığını okudum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, malesef sadece koyu boya akıyor açık boya eski doğal renge dönmüyor

      Sil
  57. Merhaba bu kürü haftada birmi yapıyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba haftada 1 yapılması önerilmişti bana ama ben 2-3 güne 1 yaptım bi sorun yaşamadım

      Sil
  58. Merhabaa öncelikle yazınızla biraz olsun içimi rahatlattığınız için teşekkür ederim �� ben bundan 4 ay önce papatya suyuyla açtığım saçımı beğenmeyip üzerine loreal in ombre serisinden alıp kendim saçıma ombre yapmıştım fakat şuan staj görüyorum öğretmenlerim kızdığı için bundan 3 gün önce kuaföre gidip o rengi kapatmak istedim fajat kuaförüm kendi rengine boyarsam yeşil durur ama ben sana bişeyler yapıcam dedi saçlarımı boyadı yıkadı ve kuruttu o kadar komiktimki diplerim kestane uçları siyah saçlarım var şuan beyaz sabunu ilk kalıp sabun olarak kullandım pek işe yaramadı bende heleki ilk gündenn sonra limonla açmak istedim oda hüsranla bitti ne yapsam olmadı yani saçım daha 3 4 günlük anca var lütfen bana yardımcı olurmusunuz kaç uygulamada açar ve kaç günde bir yapmalıyız hemen cevabınızı bekliyorum lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, kusura bakmayın bir süre blogumla ilgilenememiştim. Muhtemelen çözümü çoktan bulmuşsunuzdur ama yinede cevaplayayım yeni boyandığı için 3-4 uygulamada büyük bi fark görmeniz lazım 2-3 günde bir yapmaya uygun

      Sil
  59. merhaba saclarım mavı sıyah paylastıgınız kür benım sacımı dogal rengım koyu kahveye dondurur mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, siyahın koyuluğunu büyük ölçüde kıracaktır ama tıpatıp eski rengine dönmeyebilir

      Sil
  60. Bende denedim çok teşekkür ediyorum.
    Kuaför saçımı mahvetmişti hem saçımı açıcı ile açtı ,hem yaktı hemde iğrenç bir renk yaptı.Yanmış saça tekrar boya sürmek istemedim bu yöntemi kullandım.İçine zeytinyağı badem yağı filanda ekledim hem saçım biraz toparladı hemde rengi bayağı açıldı.
    Gerçekten işe yarıyor inanılmaz teşekkür ederim:)
    Beni depresyondan kurtardınız:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnun kalmanıza çok sevindim :))

      Sil
    2. Merhabaa benim saclarimda boya var ama uzun zaman once boyamiwdimm ama simdi kendi sac rengime donmek istiyorumm bunu uyqularsam iwe yararmi yani kendi sc rengime donme ihtimali varmi?? Yoksa kimyesel acicilar gibimi acicaq yanitlarsaniz sevinirim .simdiden twk ediyorum

      Sil
  61. Merhabaa benim saclarimda boya var ama uzun zaman once boyamiwdimm ama simdi kendi sac rengime donmek istiyorumm bunu uyqularsam iwe yararmi yani kendi sc rengime donme ihtimali varmi?? Yoksa kimyesel acicilar gibimi acicaq yanitlarsaniz sevinirim .simdiden twk ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne renk boyadığınıza bağlı eğer boya doğal renginizden koyuysa c vitamini boyayı akıtır. ama birebir eski rengi olmaz

      Sil
  62. Merabe ben sacimin uclarina ombre yaptirmistim bal kopugu zaman gectikten sonra bakir. Ombre yaptirdim ama sevmedim bunlari kullansam tekrar eski haline gelirmi simdiden tesekkur ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef c vitamini koyu boyayı akıtıyor siz doğal renginizden açık bir renk yaptırmışsınız bu yüzden c vitamini işe yaramaz

      Sil
  63. beyaz saçlarıda akutsa keşke eski siyah rengine gelse😊😊

    YanıtlaSil
  64. beyaz saçlarıda akutsa keşke eski siyah rengine gelse😊😊

    YanıtlaSil
  65. Meraba ben saçlarımı 3gun önce sarıya boyattirdim ama sonuctan hic memnun olmadigim icin kumral sac boyasi alip kendim boyadim ve sonuc husran resmen koyu yesil oldu saçlarım bemiks c tabletini aldim sizin bu tarif ile yesilliklerimde gider mi sizce ve ne kadar surede akar ? Simdiden tesekkurler 🙏

    YanıtlaSil
  66. Merhaba benım kendi saç rengim kumral saçımı derin bordo kızılı na boyatmıştım bu önerdiğiniz işlemi uygularsam kendi saç rengime döner mi saç rengim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba benım kendi saç rengim kumral saçımı derin bordo kızılı na boyatmıştım bu önerdiğiniz işlemi uygularsam kendi saç rengime döner mi saç rengim?

      Sil
  67. Merhaba benim kendi saç rengim siyah ten rengim beyaz ve daha önce hiç boyatmadim. Simdi sacimi küllü sarı yada karamel rengi yapmak istiyorum ama korkuyorum daha kötü olursa diye sizce ne yapsam daha iyi olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kötü olma ihtimali de var iyi olma ihtimali de. Eğer ten renginize yakışacağını düşünüyosanız yapın

      Sil
  68. Merhaba benim kendi saç rengim siyah ten rengim beyaz ve daha önce hiç boyatmadim. Simdi sacimi küllü sarı yada karamel rengi yapmak istiyorum ama korkuyorum daha kötü olursa diye sizce ne yapsam daha iyi olur

    YanıtlaSil
  69. merhaba; kızıl saçımın üstüne 4 aydır küllü kumral boyuyorum ve renk oturmaya başladı sayılır.bu işlemi uygulasam nolur acaba..kızıl mı ortaya çıkarki? :)) teşekkürler...

    YanıtlaSil
  70. Merhabalar ben saçlarını 4ay önce 2kez siyaha boyamistim normal saç rengim açık kumral siyaha boyamadan öncede saçların sariydi. Siyahken açmak istedim 2hafta önce saçlarını kolestonla açtım 3kez. Sanki saç rengim berbat oldu kuaföre gidip boya tamiyorum yıprandı. Sarılar kahveler biraz turuncular. Acaba c vitaminiyle akitsam nasıl olur

    YanıtlaSil
  71. Ben ilk saçlarımı siyah yaptm sonra kızıl kızıldan snra saçlarımı kızıl boya aldm ama siyah oldu peki benm saçlarım nasıl olur ve kaç yapışta olur

    YanıtlaSil
  72. Ben ilk saçlarımı siyah yaptm sonra kızıl kızıldan snra saçlarımı kızıl boya aldm ama siyah oldu peki benm saçlarım nasıl olur ve kaç yapışta olur

    YanıtlaSil
  73. Merhaba bir sorum olucaktı.Benim önceden saçımın uçları sarı ombreydi şimdi ben sizin dediğiniz karışımı kullnırsam demişsiniz ya hani önceden sarı kullandıysanız sarıya kadar açılabilir diye ben sadece her yerinin açılmasını istiyorum uçları daha fazla açılma yapmaz dimii ?

    YanıtlaSil
  74. Merhaba, benim kendi saçım kumraldı. çok beyazlarım olduğu için eczacı yiğenimden organik doğal saç boyası ile boyadım, kahverengi. evet beyazlarım kapandı ama kahverengide de sevmediğim kızıl renkler var güneş te ama ben bunu istemiyorum ve kumrala boyamadığım için üzülüyorum. bu uygulama ile saçım nasıl açılır ve üzerine koyu kumral yada sadece kumral uygulasam doğal yada başka iyi bir boyadan. kızılsız istediğim renk olur mu acaba?

    YanıtlaSil
  75. Merhaba bu karisimi islak saca mi yoksa kuru saca mi uyguluyoruz?

    YanıtlaSil
  76. C vitaminin tüo seklinde olaniyla yapilabilir mi?

    YanıtlaSil
  77. Merhaba bu uygulamayı görünce cok sevindim benim sacım normal tonlarda sarıya boyatmıstım 2 yıldır öyleydi ama cok acık degil ama yarısı alt tarafı birazcık daha acık ombre gibi düşünün simdi milletin lafıyla saclarım 9 gün önce koyu cikolata yaptım cok pismanım yıkadıkca biraz aktı ama daha boyası akmıyor ben tam eski haline dönsün istemiyorum biraz daha acılsın yeterli benim icin simdi 1 kere denesem bu uygulamayı olurmu biraz acılırmı yoksa nasıl olur hepsi aynı eşittemi akar? Yoksa ne olur eski sacıma ombre gibi yakınmı olur yoksa aynı eşittemi olur saclarım yardım lütfen

    YanıtlaSil
  78. Merhaba benim saçım normalde siyahtı saçımı kahverengi tonlarında boyatmak istedim ama kuaför açık sarı gibi bi şey çıkardı bu sabun uygulamasını kullansam işe yararmı??

    YanıtlaSil
  79. Merhaba Saçlarımın doğal rengi siyah 1 yıl önce kadar kızıla boyattım ve evde yaklaşık 8-9 kutu kendim boyadım saçlarımın yanmasını istemiyorum kuaförde akıtarak bu yöntem istediğim sonucu verir mi Nisanda mezuniyetim var 2 ayım var

    YanıtlaSil
  80. Merhaba benim sacim ombreydi kendi sacim koyu kahveydi ama ombre yaptirinca dipler turuncu karamel bi renk uclari da cirkin bi sari oldu bende mor sampuan kullandim uclarindaki sarilarin turunculugu gitti platin oldu ama dipler igrenc bi renkti bende hepsini siyaha boyadim kendimde esmerim siyah cok koyu oldu bu işlemi uygulasam önceki siyaha boyamadan onceki rengemi döner kendi sac rengime koyu kahveye mi doner?

    YanıtlaSil
  81. Merhaba benim saçlarım sarı röfleydi 2 gün önce diplerini boyadım turuncu oldu sonra tamamını küllü kumrala boyadım dipler turuncu uçlar yeşil oldu sonra koyu kahveye boyadum siyah oldu bu uygulamayı yapsam yeşillikler gerimi gelir yoksa eski röfleli saçıma mı döner

    YanıtlaSil
  82. Merhaba benim saçlarım sarı röfleydi 2 gün önce diplerini boyadım turuncu oldu sonra tamamını küllü kumrala boyadım dipler turuncu uçlar yeşil oldu sonra koyu kahveye boyadum siyah oldu bu uygulamayı yapsam yeşillikler gerimi gelir yoksa eski röfleli saçıma mı döner

    YanıtlaSil
  83. merhaba ,

    ben hem beyaz sabun hem c vitamini kullansam sorun olur mu? saçta yıpranma yapar mı???

    YanıtlaSil
  84. iyi günler ,

    benim saçım kumraldı önce sarı röfle yaptırdım sonra mavi siyah renge boyadım şimdi akıtıp kendi saçıma kumrala dönsün istiyorum sizce bu mümkün mü?

    hem c vitaminini hem de beyaz sabunu uygulasam sorun olur mu ?

    Teşekkkürler , İyi çalışmalar.

    YanıtlaSil
  85. ambul seklınde olandan alsak olur mu??

    YanıtlaSil
  86. Merhabalar benim saçım koyu kahveyi bakıra boyadım tupturuncu bir hal aldı sonra palettenin büyüleyici kahvesine boyadım turunculuklar gitti fakat aynı saç rengime dönmüş oldum saç rengimi birkaç ton sarıya doğru açmak istiyorum bu yöntem işe yarar mı

    YanıtlaSil
  87. Dogal saclarda acilna oluyor mu c vitamini ile

    YanıtlaSil
  88. Merhaba, uzun zamandan beri saçlarımda bit var ve bir türlü yok edemedim. sizce saç boyası bit öldürür mü? yani acilen kurtulmam gerek o yüzden dolayı kusura bakmayın. Bu arada sayfanızı çok beğendim...

    YanıtlaSil

Sorularınız için suslusirine@gmail.com mail atabilirsiniz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...