20 Ağustos 2014 Çarşamba

Hc Complex Saç Bakım Yağı Yorumlarım

Merhabaa :)

hc-complex-sac-bakim-yagi-ile-sac-uzatma-blog-yorumlari
hc-complex-sac-bakim-yagi-ile-sac-uzatma-blog-yorumlari
Resim alıntıdır.


Sizlere bu yazımda hc complex saç bakım yağı aldığımı yazmıştım. Aldığım günden beri kullanıyorum ve sonunda bitirdim. Çoğu kişinin az çok fikir sahibi olduğu bişey ama belki almak isteyipte tereddüt yaşayanlar vardır diye bir de ben deneyimimi aktarmak istedim.




Benim saçlarım baya yıpranmış durumda bu yağdan beklentim çoğu kişinin aksine saçlarımı uzatması değil biraz toparlamasıydı,parlaklık ve yumuşaklık vermesiydi. Ama tabiki uzatıp uzatmamasına da dikkat ettim.

hc-complex-sac-bakim-yagi-ile-sac-uzatma-blog-yorumlari
hc-complex-sac-bakim-yagi-ile-sac-uzatma-blog-yorumlari


Nasıl kullandım?

Öncelikle şunu söyliyim. Yağı saç diplerimin heryerine dağıtamadım. Çünkü tüm saçları tutam tutam ayırıp heryerine yağı sürmek falan benim için tam anlamıyla bi işkence. Saçlarımı ortadan ayırdığım yere ağırlıklı olarak sürdüm sonra bi fırçayla onu saçlarıma dağıtmaya çalıştım. Kuru ve yıpranmış saç uçlarıma bolca yedirdim ve yine fırçayla saçlarıma dağıtmaya çalıştım. Yağın saçlarıma daha iyi nüfuz etmesi için saç kurutma makinesiyle 1-2 dakika ısı verdim. İlk uygulamamda yağla birlikte gelen boneyi kullanmıştım ama malesef onu kaybettiğim için sonraki uygulamalarımda saçımı tepeden topuz yaptım. En az bir gece boyunca bekledim ve yıkadım.

Yağ gerçekten çok bereketsiz saçlarım omuzlarımın birazcık aşağısında ve bana 5-6 kullanımlık yetti sadece.

Sonuçlara gelecek olursak saçlarımı toparlamadı.Elektriklenmesi kabarması,yıpranmış görüntüsü hala yerinde duruyor. Parlaklık hakkında çok bi fikrim yok çünkü banyo sonrası Elseve mucizevi yağ kullanıyorum ve saçları ciddi şekilde parlatıyor. Saçlarıma ekstra bi yumuşaklık falanda vermedi. Hatta ısı vermeden saçımda beklettiğim bir gün saçlarımı çok sertleştirdi zor toparladım diyebilirim.

Saçları uzatmasına gelirsek.. Yaklaşık üç haftadır kullanıyorum ve saçlarım normal hızında uzadı.  Öyle internette yazdıkları  gibi heryerimden saç falan fışkırmadı.

Ben zaten saçların böyle maskelerle,dışarıdan müdahalelerle uzatılabileceğine inanmıyorum.Tamam sinameki kürü tarzında şeyler uygulayıp saçlarıını uzatanlar var ama o kürde saçları asıl uzatan bemiks ampuldür. Bemiks ampullerde içinde çok yoğun b vitamini bulundurur. Yani saç uzatmak istiyorsanız asıl kullanmanız gereken b vitaminidir.

Ben b vitamini kullanarak saçlarımı uzatıyorum bunun ayrıntılı yazısını yazmayı düşünüyorum mutlaka.

Memnun kaldığımı söyleyemem. Hani bu tarz bakımlar,maskeler yaparız da psikolojik olarak mutlu oluruz kendimizi daha bakımlı hissederiz. Bu hissiyatın önüne geçemedi işte. Olumlu bir yanı var mı derseniz budur.

HC Complex saç bakım yağını ve diğer HC saç bakım ürünlerini bu siteden edinebilirsiniz.


18 yorum :

  1. http://burcuaydn04.blogspot.com.tr/2014/08/bir-mimle-daha-karsnzdaym-efem.html

    mimlendiniz efem cavaplarınızı bekliyoruz.
    cevapla ve yeni bloggerlar eklemeyi atlama aman ha

    sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, öncelikle blogunu takipe aldığımdan beri yazılarını takip ediyorum. Özellikle bu yazın beni benden aldı :D ne güzel akıcı bir dilin var. Dürüst olman çok hoş. Saç fışkırmadı yorumunda kahkaha attım özellikle :D Enerjine bayıldım :))

    Bana da bekliyorum çok sayın süslü hanım :>

    www.fashiongurusu.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaa :) ahah teşekkür ederim güzel yorumların için :D hemen geliyorum bende :)

      Sil
  3. merhaba tatlım bence hangi ürün olursa olsun bir kez kullanmayla pek bir etkisini göremezsin devamlı kullandığı zaman emin ol etkisi olacaktır ben de daha yeni kullanmaya başladım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım :) Bilemiyorum etkili olanlar ilk kullanımda kendini gösteriyor genelde benim saçlarımda bide ucuz bişey değilki iki üç defa şans veresin :/

      Sil
    2. Aynen çok pahalı ben sırf o yuzden tereddütte kaldım. zaten bir ton para veriyoruz bu ton ürünlere

      Sil
  4. Merhaba
    blogunu keşif etkinliğinde gördüm de geldim :)
    Bende bu ürünü kullanıyorum tüm saçıma yapıyorum 6 7 kereden yapmışımdır daha yarısına gelemedim
    Sanırım saçımın az olmasından kaynaklanıyor :)
    Hemen sonuç alamaman çok normal 3 hafta saç için çok kısa bir süre
    Ben memnun kaldım üründen bence sende bir şans daha vermelisin
    bende bloguma beklerim seni
    http://ceydacengiz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Genelde benim saçımda ürünler çabuk kendini gösteriyor. İşe yarayan ilk uygulamalarda yarıyor yaramayan hiç yaramıyor. Bir de fiyatını gereksiz pahalı buluyorum aktardan 15 liraya aldığım yağ karışımının daha çok faydasını gördüm. O yüzden tekrar denemedim :) Ama herkesin saçında farklı etki gösterebiliyor tabi sen memnun kalmışsın mesela :) Bloguna geldim bile :))

      Sil
  5. Saçlarınız toparlamanız ve hızlı uzatmanız için size nacizane bir tavsiyem olacak dax supergro bakım yağı içine evigen bephanten ve bemiks ampul kırarak saç diplerinize masaj yapıp iki saat bekleyin haftada iki kez yaparsanız inanılmaz uzadığını göreceksiniz. Ben saçımı ekimin ortasında bir gaflet anında omzumda gestirdim toplanmayacak şekilde şu an at kuyruğu bile yapabiliyorum. Reklam yaptığımı düşünen arkadaşlar olacaktır büyük ihtimalle ama yol gosterirseniz resimlerle de gosterebilirim saçımın durumunu

    YanıtlaSil
  6. https://m.facebook.com/efsanesacbakimyagi/

    Saç dökülmesi cansız seyrek saçlar için saçlarınızın uzamasını istiyorsanız mutlaka alın kullanın linke tıklayınız

    YanıtlaSil
  7. https://m.facebook.com/efsanesacbakimyagi/

    Saç dökülmesi cansız seyrek saçlar için saçlarınızın uzamasını istiyorsanız mutlaka alın kullanın linke tıklayınız

    YanıtlaSil
  8. DAX supergronun hiiiiçbir faydasını görmedim şahsen, bu ürünü de yeni aldım, bugün geldi,deniycem bakalım

    YanıtlaSil
  9. Etkisi var mı lütfen?

    YanıtlaSil
  10. Etkisi var mı lütfen?

    YanıtlaSil
  11. Elsev mucizevi yağdan memnun musunuz

    YanıtlaSil
  12. Ben her sacim yandiginda kullaniyorum cokta memnunum yilda 2 kez siyaha boyatip actiriyorum bu yagi kullanmasam kafamda sac kalmazdi o derece yorumlari okudum sok oldum ise yaramamasina 1 aylik kullanim sonunucundada normalden 2 kat hizli uzuyo benim en sevdigim urun

    YanıtlaSil
  13. Ben yorumunuza katılmıyorum saçlarım röfleli yıpranmış ve çabuk uzamıyor,bu ürün sayesinde daha hızlı uzadı 2 ay içinde etkisini görüyorsunuz

    YanıtlaSil
  14. Kesinlikle katılmıyorum..bu ğrün sayesinde saç dökülmem durdu:)uzadı ve sağlıklı saçlarım oldu

    YanıtlaSil

Sorularınız için suslusirine@gmail.com mail atabilirsiniz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...