26 Ağustos 2014 Salı

İlk mim ! :))

Merhabaa :)



tubi on blog blogunun sahibi geçen günlerde bir mim başlatmış ve sevgili Burcu Aydın beni mimlemiş :) Modem yanmış olduğu için ve blogumda bazı değişiklikler yapmam gerektiği için ancak cevaplayabiliyorum kusura bakmayın :) Ben kimseyi etiketlemiyorum gören cevaplasın lütfen :)





1.bu gece öleceğinizi bilseniz bazı insanlara bazı şeyleri söylememiş olmanın pişmanlığını hisseder misiniz ? peki, neden söylemediniz.

Hissetmem çünkü içimde kalacağına söyliyim ne olursa olsun mantığında biriyim eğer birşeyi söylemediysem de mutlaka kendimce mantıklı bi sebebi vardır bu yüzden herhangi bir pişmanlık yaşamam.

2. günün birinde çocuğunuzun doğduğu hastanede bir yanlışlık yapıldığını ve çocukların karıştığını öğrenseniz, kendi çocuğunuzla sizin büyüttüğünüz çocuğu değiştirir misiniz? 

Değiştirmezdim çünkü kanımdan olması önemli değil. Onu ben büyüttüysem çocuğum bildiysem çocuğumdur.Ama gerçek çocuğumu da merak eder onunla ve ailesi ile sürekli görüşmek isterdim.

3. hayalinizi süsleyen bir yerde bir hafta tam pansiyon, harika bir tatil için uçan bir kelebeği yakalayıp, ayaklarını ve kanatlarını koparır mıydınız ?

Böyle bişeyi asla yapamam. Hayvanlara aşırı düşkünüm ve onlara zarar veremem. Zaten hiçbir zaman tatil düşkünü birisi olmadım..

4. bir yemeğe davetlisiniz ve önünüze tanımadığınız bir yemek konuyor. tuhaf haline ve pek iştah açıcı görünmemesine rağmen tadına bakar mısınız ?

Önce koklarım eğer kokusu kötüyse asla tadına bakmam ama kokusu güzelse çekine çekine çatalın ucuyla bakarım :)

5. sevdiğiniz biri için yalancı şahitlik yapar mıydınız ? örneğin bir yayaya çarptığında, direksiyonda dalga geçtiği halde, çok dikkatli kullandığını söyler miydiniz  ? (anne baba eş sevgili )

Hayır böyle bişey yapmazdım. Çünkü (Allah korusun) aynı şey benim veya aileminde başına gelebilirdi. Suçlunun sonuna kadar cezasını çekmesini isterdim ve yalancı şahitlik yapan kişiyi asla affetmezdim.

6. yetişme tarzınızda değişiklik yapma imkanınız olsa, ne değiştirirdiniz ?

Annemin daha az eleştirel olmasını ve hemen kırıcı,yargılayıcı sözler söylememesini isterdim :)

7. eviniz ve içindeki eşyalarınız yanıyor. ailenizi, kendinizi ve köpeğinizi kurtardıktan sonra bir kez daha içeri girme şansınız var, ne kurtarırdınız ?

Soruda ki köpek kısmını kedi ile değiştirdiğimiz düşünülürse ailem ve kedilerimi kurtardıktan sonra cüzdanımı alırdım.

8. yarın sabah başka birinin kimliğinde uyanma olasılığınız olsa, bunu değerlendirir miydiniz? kimi seçerdiniz ?

Bu soruda tubi on blog ile aynı fikirdeyim. Kesinlikle Atatürk.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Sorularınız için suslusirine@gmail.com mail atabilirsiniz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...