5 Ağustos 2014 Salı

Maybelline Affinitone 24H Fondöten

Merhabaa :)

maybelline-affinitone-24h-fondoten-yorumlari-blog
maybelline affinitone 24h fondoten


Bugün ki konuğum Maybelline Affinitone 24h Fondöten. Ben bu ürünü hem sevdim hemde hiç sevemedim.

Sevdiğim özellikleri:


*Bendeki rengi 20 Cameo. Pembe alt tonlu bir renk ve benim cildime birebir uyum sağladı.

maybelline-affinitone-24h-fondoten-yorumlari-blog
maybelline affinitone 24h fondoten


maybelline-affinitone-24h-fondoten-yorumlari-blog
maybelline affinitone 24h fondoten
*Şişesinin pompalı oluşu nedeniyle ihtiyacınız kadar ürünü alabiliyorsunuz fazlası gelmiyor.

maybelline-affinitone-24h-fondoten-yorumlari-blog
maybelline affinitone 24h fondoten
*Fondöteni sürdükten sonra ciltteki duruşu çok doğal  ben çok sevdim.(ilk 1 saat)
*Kapatıcılığı orta derecede benim için yeterli.

Sevmediğim yönlerine gelirsek ;


*Benim cildim yağlı, bu fondöteni kullanınca cildim çok daha fazla yağlanıyor.

*24 saat kalıcı olduğunu iddia ediyor ama bırakın 24 saati benim cildimde 1 saate akmaya başlıyor.
*Matlaştırıcı pudra (Rimmel London Stay Matte) ile kullandığımda ise yine 1 saate fondöten akıyor,kapanan lekelerim ortaya çıkıyor ve pudrayla birleşip çamurumsu bir görüntü oluşuyor.Cildimin pudra kullanmamışım gibi yağlanması da cabası.Kısacası fondötenin benim cildimdeki sonucu felaket.

Her ne kadar cilt rengimle birebir olsa da bahsettiğim durumlar yüzünden nadiren kullanabildiğim bi fondöten.Yağlı ve karma ciltliler bence uzak dursun ama kuru ciltliler belki anlaşabilirler.

Bu fondöteni Watsons'dan 20-25 lira arası bi fiyata almıştım. İndirim zamanları yarı fiyatına kadar düşüyor.
Maybelline'in bir diğer fondöteni Affinimat hakkındaki yorumlarımı da buraya tıklayarak okuyabilirsiniz.
Sizin  Maybelline Affinitone 24h fondöten  hakkındaki düşünceleriniz neler ?

12 yorum :

  1. Güzel bir inceleme olmus. Maybelline'de Fit Me fondötenini tek gecerim, blogumda incelemesi de var. Arayistaysan bir göz at derim :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba :)Ben de geldim bloguna ...
    Bu fondeteni kullanıyorum ben de hali hazırda ve cildim kuru olduğu için bende yağlanma problemi olmuyor ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin :) sende yağlanma yapmamasına sevindim kalıcılığıda artıyordur bu şekilde :)

      Sil
  3. :( Benim de cildim yağlı ve biraz zaman sonra pul pul oluyor :(
    2-3defa kullandım ve soğudum bu üründen acaba sorun bende mi diye düşünüyordum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sorunun bende olduğunu düşünüyordum yorumunu okuyana kadar. Demekki yağlı ciltlilerin kesinlikle uzak durması gerekiyor

      Sil
    2. :( yağlı ciltlere gerçekten iyi gelen bir ürüne ihtiyaç var :( ucuz bir üründe değil :(

      Sil
    3. Aynenn ben birde indirimsiz almıştım çok büyük umutlarla :( Affinimat önerebilirim canım

      Sil
  4. Tüpte olanını daha çok seviyorum .Renk olarak tam aradıgım fondöten buydu fakat cildimde durusunu sevmedim pudrayıda üstüne sürünce 10 kat fondöten varmıs izlenimi veriyor ve dağılıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi aynı sorunu yaşayan tek ben değilmişim demekki. Yapısı fazla yoğun. Tüpte olanını hiç denememiştim :) Testerına bi bakiyim :)

      Sil
  5. merhabalar maybelline fondotenlerde özellikle affintone serisinden affinimat ürünlerini deneyebilirsiniz onlar bu sorunları tamamen ortadan kaldırmış durumda ya da maybelline bb cream ürünlerini de tavsiye edebilirim.
    www.ladyscoco.com adresinden tüm Maybelline ürünlerini uygun fiyata alabilirsiniz. Umarım memnun kalırsınız güzel günler...

    YanıtlaSil
  6. iadei ziyarete geldim:) bende yağlı cilde sahibim ve bu ürünü almak istiyordum ama tavsiyeleriniz sonucu almayacağım. bilgilendirme için ayrıca teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Sorularınız için suslusirine@gmail.com mail atabilirsiniz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...