2 Eylül 2014 Salı

Favoriler #1

Merhabaa :)



Bu ay elimden düşmeyen,çok severek kullandığım ürünleri paylaşmak istedim sizlerle :)


           1) Pastel Profashion Ruj paleti 04 Keep Calm


Yazısını burada yazmıştım. Üçüncü rengi hariç diğerlerini çok sevdim. Aldığım günden beri sadece bunları kullanıyorum.

2)Nivea Deniz İğdesi ve E Vitaminli El Kremi


Kokusu çok hoş ve kremin yapısını beğendim. Kışın yeterli gelmeyebilir ama yaz için ideal diye düşünüyorum ben sevdim :)

3) Elseve Extraodinary Oil


Tek kullanımlık kaldı şişede :) Bu benim üçüncü şişemdi dördüncüsünü mutlaka alacağım. Saçlarıma verdiği parlaklığı çok seviyorum kokusu da çok güzel.

4) Maybelline the Falsies Volum Express Black Drama


Bu zamana kadar en memnun kaldığım maskara diyebilirim. Kirpiklerime verdiği hacim ve siyahlık gerçekten çok güzel. Kalıcılığı da çok iyi Antalya sıcağında akma bulaşma yapmadan idare ediyor beni.

5) Avon Little Black Dress Parfüm


Kokusunu çook beğendim. Ne fazla ağır ne de hafif tam istediğim gibi çok tatlı hoş bir koku. Kalıcılığı da güzel. Aldığım günden beri sadece bu parfümü kullanıyorum.

6)Wet n Wild Sweet As Candy Far Paleti


Günlük olarak çok rahat kullanılabilecek bir palet. Ben en çok ikinci rengini sevdim. Tüm göz kapağıma  sürüp eyeliner çekip eyelinerı biraz dağıtıyorum güzel bir görüntü oluşuyor :)

7) Maybelline Affinimat Fondöten


Yazısını burada yazmıştım. Çok çok sevdim başka bir fondöten kullanamıyorum şu sıcaklarda.


Benim bu ay ki favorilerim bu kadardı. Sizin bu ürünler içinde favoriniz olan var mı ?





                                                                                                                                      


10 yorum :

  1. Harika bir yazi olmus canim. Ben de L'Oréal'in Extraordinary Oil ve Maybelline'in The Falsies'i kullaniyorum ve cok memnunum her ikisinden de. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) güzel ürünler gerçekten :)

      Sil
  2. Saç için kullandığınız ürünü deneyeceğim, teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kullandıktan sonra yorumunuzu benimle paylaşırsanız sevinirim :)

      Sil
  3. merhaba sac serumu yagli saclara uygun.mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle. Benimde saçlarım yağlı ama yağ bir ürün olmasina rağmen kesinlikle yaglandirmadi baya memnunum

      Sil
  4. little black dress yarım olduğunda bile hemen yenisni istiyorummm :) perceive de denemeni tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Perceive aklımda tutacağım :) Bende yedekleyeceğim sanırım kokusuna bayılıyorumm :)

      Sil
  5. Elseve yağ konusunda aynı fikirdeyim, kokusunu da çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel gerçekten aynı fikirde olmamıza sevindim :)

      Sil

Sorularınız için suslusirine@gmail.com mail atabilirsiniz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...