21 Eylül 2014 Pazar

Garnier Yağlı Ciltler için Arındırıcı Temizleme Jeli

Merhabaa :)
Malesef yağlı bir cildim var ve cilt temizliği hayatımda büyük yer tutuyor. Cildime en iyi gelen temizleyiciyi bulma arayışındayım ve bu sebeple sürekli yeni ürünler deniyorum.Bugün sizlere 3-4 aydır elimde bulunan Garnier Arındırıcı Temizleme Jelinden bahsedeceğim.
garnier yagli ciltler icin arindirici temizleme jeli
garnier yagli ciltler icin arindirici temizleme jeli



Yeşil çay ve arındırıcı moringa özleri içeriyor.

Gözle görülür şekilde matlaştırma ve gözenekleri sıkılaştırma vaatleri var.

Karma ve yağlı ciltler için uygundur

Paraben içermez,hassas ciltlerin kullanımına uygundur. Bu madde evet doğru denilebilir. Cildim oldukça hassas ve alerjik. Bazı yüz temizleme jelleri veya maskeler gibi uyguladıktan sonra yüzümü kıpkırmızı yapmadı.

garnier yagli ciltler icin arindirici temizleme jeli
garnier yagli ciltler icin arindirici temizleme jeli


Cildi temizlemesi orta derecede. Çok fazla etkili bir temizleyici olduğunu söyleyemem ama sabahları kullanım için çok uygun. Ama akşamları makyajınızı sildikten sonra kalıntıları temizlemek için kullanıldığında  yetersiz kalıyor.

Yüzümü bununla yıkadığımda gözle görülür bir matlaşma oluyor

Gözenekleri sıkılaştırma konusunda  malesef başarısız.

Bu temizleme jelinin en sevdiğim yanı yüzünüzden çok çabuk çıkması.Bazı yüz temizleme ürünleri gibi yüzünüzde kaygan kaygan bir his bırakmıyor. Yüzünüzden arındırmak için  15-20 dakika boyunca yıkamak zorunda kalmıyorsunuz.

Genel olarak sevdiğim bir ürün oldu. Biterse tekrar alırmıyım bilmiyorum çünkü yeni ürünler denemek istiyorum.
Gratisten 9.90 gibi bir fiyata almıştım.

2 yorum :

  1. Merhaba, merak ettiğim bir üründü bayram indirimi gelmişken almayı düşünüyordum bu yazı iyi oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba yazımın işinize yaramasina sevindim umarım memnun kalırsınız sizde :)

      Sil

Sorularınız için suslusirine@gmail.com mail atabilirsiniz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...