12 Ekim 2014 Pazar

Giovanni Nutrafix Hair Reconstructor / Aşırı hasar görmüş saçlar için yoğun onarıcı saç maskesi

Merhaba :)
Bu aralar saçlarımı açtırdım boyattım falan derken  çok yıprandılar bu yüzden saç bakım ürünlerine takmış durumdayım.Deli gibi saçlarımı kendine getirecek ürünler arıyorum ve alıp deniyorum.
giovanni-nutrafix-onarici-sac-maskesi-yorumlari
giovanni-nutrafix-onarici-sac-maskesi-yorumlari

Bu maske konusunda kararsız kaldım. Aslında sevdim ama nasıl sevdim anlatayım :)

Ürünü saçlarımı şampuanlayıp duruladıktan sonra saç kremi niyetine kullanıyorum.(haftada 1-2 defa uygulama bana yetmiyor malesef)  Büyükçe bir ceviz büyüklüğünde elime sıkıp saçlarıma sürdüm beş dakika falan bekletip yıkadım. Bu şekilde bana yetersiz geldi yeterince yumuşatmadı. Etkisi az bir saç kremi gibi oldu. Ama daha sonra şöyle uyguladım; yine büyükçe bir ceviz büyüklüğünde elime sıkıp saçlarıma sürdüm  biraz emildikten sonra tekrar aynı miktarda sıkıp saçlarıma sürdüm beş dakika bekletip yıkadım.Bu şekilde memnun kaldım çok güzel yumuşattı saçlarımı ve tarama esnasında saçlarım sünüp kopmadı.
Her maske hatta her saç kremi bu kadar bol kullanıldığında yumuşatabilir ama ilk defa bir maske saçlarımın sünüp kopmasına iyi geldi.Bu yönü beni etkiledi. ( Bazı maskeler bu kadar bol kullanılınca bile yumuşatmıyomuş denedim)

Maskenin tuhaf  bir kokusu var. Ama uygulama esnasında buram buram burnunuza gelmiyor ve saçta kalıcı olmuyor bu yüzden beni rahatsız etmedi.

Giovanni hayvanlar üzerinde test yapmayan bir marka ve %100 doğal bir içeriğinin olduğunu iddia ediyor. Bu sebeple içim daha rahat kullanıyorum.
giovanni-nutrafix-onarici-sac-maskesi-yorumlari
giovanni-nutrafix-onarici-sac-maskesi-yorumlari

Ürün 200 ml ve ben bol bol kullandığım için kısa bir süre sonra bitecek gibi geliyor.İndirim zamanında Gratis'ten 9,90'a almıştım. Tekrar alabilirim.

10 yorum :

  1. meraktayım Giovanni ürünlerini, ama elimde çok krem var bitmesi lazım önce:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saclariniz benimki kadar yıpranmış değilse daha çok memnun kalacağınızı düşünüyorum. Denemeye değer bence :)

      Sil
  2. bende kullanıp memnun kaldığım ürünlerden hele indirim zamanı fiyatı da çok uyguna geliyor .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen indirimlerde bikaç tane kapmak lazım :)

      Sil
  3. canım teşekkürler yorumun için :)

    YanıtlaSil
  4. Bende avakadolusunu kullanıyorum. Nemlendirmesinin çok iyi olduğunu duyduğum için kullanıyorum ve memnunum. :)
    Hayvanlar üzerinde test yapmaması benimde Giovanni'yi tercih etme sebebimdi. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten önemli bir özellik ama bi aralar deli gibi saçlarımı kurtaracak ürünler aradığım için çok fazla dikkat edememiştim buna :/Nerde hayvanlar üzerinde deney yapan veya içeriği çok zararlı ürün varsa toplamışım eve :/ Giovanni nin içeriği diğer ürünlere göre çok daha masum ve hayvanlar üzerinde deney yapmıyor elimdeki ürünleri bitirince bende Giovanni ile devam etmeyi düşünüyorum başka ürünler aklımı çelmezse tabi :) Avokadolu maskeyi de aklımda tutacağım mutlaka :)

      Sil
    2. Önceden bende öyleydim. Bazen merakıma yenik düşüp içerik önemsemeden aldığımda oluyor o ayrı konu :) Aussie'nin ürünleride içerik olarak fena değil. Onunda 3 dakikalık bir maskesi varya onuda kullanıyorum. O da aklında bulunsun. :))

      Sil
  5. Aynen :) o maskeninde çok methini duydum elimdekilerden bi kurtulursam denicem mutlaka :)

    YanıtlaSil

Sorularınız için suslusirine@gmail.com mail atabilirsiniz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...