8 Ekim 2014 Çarşamba

Alışveriş #6 Vanilya Club Alisverisim ( Schwarzkopf Bonacure Silver Reflex Shampoo/Mor Şampuan)

Merhaba :)
Kısacık bir bayram tatili arasından sonra yine buradayım :) Bu yazımda sonunda sarışın olduğumu ama renk  çok turuncumsu ve çiğ olduğu için beğenmediğimi bu turunculuğu atmak için mor şampuan sipariş ettiğimi söylemiştim.
 Marka tercihim Schwarzkopf'tan yana oldu. Çünkü araştırmalarım sonucunda en çok methedilen şampuan buydu ve riske girmek istemedim. Aslında isminin açılımı gümüş  yansıma şampuanı ama rengi dolayısıyla mor şampuan deniliyor :) Saçlardaki istenmeyen sarı/turuncu yansımaları nötrlüyor ve daha soğuk bir renk elde etmenizi sağlıyor :)
Vanilya-club-alisverisim
Vanilya-club-alisverisim


Kargom sipariş verdikten 2 gün sonra elimdeydi. Paketleme konusunda çok özenliler. Normalde 50 lira ve üzeri siparişlerde bu minik el kremini gönderiyorlardı benim alışveriş tutarım 50 liranın altında olduğu halde bana da yollamışlar teşekkür ediyorum :))
Vanilya-club-alisverisim
Vanilya-club-alisverisim

Mor şampuanı biraz daha kullandıktan sonra yorumlarımı tabiki paylaşacağım sizlerle. Biraz daha kullandıktan sonra diyorum çünkü bayram dolayısıyla bu postu geç yayınlıyorum  ve siz bu yazıyı okuyana kadar ben dayanamayıp kullandım :))

Yazısı yazıldıııı buradan okuyabilirsiniz :)

Online alışveriş yapmayı düşünüyorsanız Vanilya Club'ı önerebilirim  :)

Hoşçakalıın :)

2 yorum :

  1. Ben de Vanilya club kutusu aldım 36 liraya ruj hariç 117 liralık ürün geldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baya karlı bir alışveriş olmuş :) Bu ayın vanilya kutusu gerçekten çok güzelmiş ama,bu ürünler çıkacağını bilsem bende alırdım :)

      Sil

Sorularınız için suslusirine@gmail.com mail atabilirsiniz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...