29 Aralık 2014 Pazartesi

Alışveriş #13 Yılbaşı İndirimi Alışverişim (Gratis,Rossman,Cosmetica)

Merhaba :)
İndirimler hala devam ederken sizlerle yılbaşı indirimlerinden yaptığım alışverişleri paylaşmak istedim :) Açıkçası bu indirimler beni pek tatmin etmedi.Önceden yaptıkları gibi her markada belli bir indirim yoktu. Saç bakım ürünlerinde mesela,bi markanın saç kremi ve şampuanı indirimdeyken saç bakım yağı değildi.Özel günler dışında her ay yaptıkları indirimlere benziyordu.
 rossman cgratis,cosmetica,rossman yilbasi indirimi alisverisim, yilbasi indiriminden neler aldim
 rossman cgratis,cosmetica,rossman yilbasi indirimi alisverisim, yilbasi indiriminden neler aldim


İlk Rossman alışverişimden başlayalım.Kendisi artık en sevdiğim mağazalardan biri haline geldi çünkü indirim oranları en yüksek ondaydı.Fiyatı arttırıp düşürme de yoktu sanırım, en azından ben baktığım ürünlerde görmedim. Rossman'da saç bakım ürünlerinde genel bir indirim yoktu ama Pantene'de %40 indirim vardı.Kendi markasının ürünlerinde de %50 indirim vardı.

 rossman cgratis,cosmetica,rossman yilbasi indirimi alisverisim, yilbasi indiriminden neler aldim
 rossman cgratis,cosmetica,rossman yilbasi indirimi alisverisim, yilbasi indiriminden neler aldim

Pantene 2 Dakikada Etkili Onarıcı Saç Maskesi: Evdeki saç kremi stoklarım hızla tükenmeye başladı bu yüzden aldım. Bilmeyenler için söyliyim ben saç maskelerini saç kremi yerine kullanıyorum. Kullandıktan sonra detaylı yazısını yazacağım. Fiyatı:6.99
Pantene Anında Güçlendirici Saç Bakım Serumu: Saç serumlarına özel bir ilgim var. Evdeki günlük kullanım serumlarım bittiği için aldım. Fiyatı:5.99
Pantene Keratinli ve E Vitaminli Saç Bakım Yağı:Yine ihtiyaçtan aldığım bir ürün. Elseve indirimde olsa onu alacaktım ama indirimde olmadığı için bunu tercih ettim. Daha önce argan yağlısını kullanıp sevmiştim.6.99
Rival de Loop Young Profi Palette: Ben nadiren göz makyajı yaparım. Hem günlük görünüm için abartı geliyor hemde beceremiyorum zaten :) Ama artık öğrenmeliyim dedim ve denemelerimde kullanmak için aldım bu paleti. Açıkçası fiyatına göre baya şaşırttı beni farlar yumuşacık ve pigmentasyonları çok iyi. Detaylı yazısını yazacağım.Fiyatı:3.55

Gratis'ten de küçük bir alışveriş yaptım. Yalnız bu alışverişim yılbaşı indiriminden olmadı. Yanlış hatırlamıyorsam salı veya çarşamba günü tüm makyaj ürünlerinde %50 ve diğer ürünlerde de belli miktarlarda indirim yaptılar bundan faydalandım. The Balm indirime dahil değildi bu arada.

 rossman cgratis,cosmetica,rossman yilbasi indirimi alisverisim, yilbasi indiriminden neler aldim
 rossman cgratis,cosmetica,rossman yilbasi indirimi alisverisim, yilbasi indiriminden neler aldim

Loreal Elseve Arı Sütü Besleyici Bakım Kremi:Yukarıda da bahsettiğim gibi saç kremi stoklarım tükenmek üzere. Denemek için aldım, çok fazla ümitli değilim umarım memnun kalırım.Fiyatı:7.50
Maybelline Whisper Ruj 220 Numara: Bu ruj Türkiye'ye yeni gelmiş sanırım.Detaylı incelemesini hemencecik yaptım :) Buradan okuyabilirsiniz :) Fiyatı:6.50
Loreal Paris Excellance 7 Kumral Saç Boyası:Dip boya yapma yazımda bahsetmiştim saç diplerimi biraz koyultmayı düşünüyorum kulak hizama kadar. Bunun için aldım, umarım istediğim sonucu alabilirim.Yazısını yazarım mutlaka.Fiyatı:11.95

Gratis'ten çıkınca hemen Cosmetica'ya uğradım. Onun yılbaşı indirimleri bir iki gün erken başlamıştı.Makyaj ürünlerinde güzel indirimler vardı ama bazı markalarda önce fiyat yükseltilip sonra düşürülmüştü. Ve mağazada farkettiğim bir eksiklik daha var bazı ürünlerinde tester yoktu. Garnier bb krem almayı düşünüyordum mesela, tester olmadığı için rengine bakamadım.Rengine bakmadan da almam mümkün değil. Tester eksikliğini instagram sayfalarından bildirmeme rağmen hiçbir geri dönüş de almadım o ayrı konu.
 rossman cgratis,cosmetica,rossman yilbasi indirimi alisverisim, yilbasi indiriminden neler aldim
 rossman cgratis,cosmetica,rossman yilbasi indirimi alisverisim, yilbasi indiriminden neler aldim

Activex Sabun:Seviyorum bu markanın sabunlarını indirimde görünce aldım hemen. Fiyatı:2.90
Garnier Saf ve Temiz 3'ü 1 arada: Bu maskeyi uzun bi zaman önce kullanıp sevmiştim. Temizlemesi,verdiği ferahlık,taneciklerinin boyutu gayet iyi. Anlık da olsa cilt rengini açtığını düşünüyorum hatta. Sevme nedenlerimden biri de bu :) Fiyatı:7.90
Maybelline The Falsies Black Drama Maskara:Favori maskaram son bitenler yazımda bittiğini söylemiştim. Hazır indirimdeyken yenisini aldım. Fiyatı:10.90
Garnier Çift Etkili Göz Makyaj Temizleyici: Favori göz makyaj temizleyicim. Ağır makyajlar yapmadığım için bana yeterli geliyor,üstelik diğer denediklerime göre ciltte çok daha az yağlı his bırakıyor.Fiyatı:6.90
Rexona Roll-On: Bu ürünü aslında Rossman'dan almışım ama unutup Cosmetica alışverişlerimle çekmişim fişlere bakarken farkettim :) Sürekli kullandığım bir ürün. Kokusu çok güzel ve kalıcı,koruması da yeterli geliyor bana. Fiyatı:4.45

 rossman cgratis,cosmetica,rossman yilbasi indirimi alisverisim, yilbasi indiriminden neler aldim
 rossman cgratis,cosmetica,rossman yilbasi indirimi alisverisim, yilbasi indiriminden neler aldim


Loreal'in Magic Blur testerları (2 tane): Eve geldiğimde farkettim poşetimde bunların olduğunu. Ürünleri poşete yerleştirmeden birkaç kağıt parçası koyduklarını görmüştüm ama klasik Cosmetica kataloglarındandır diye düşünmüştüm. Kimseye blogum olduğunu söylemeyi tercih etmediğime göre tester verirken reklamlarını yapma potansiyeli olan insanlara değil herkese veriyorlar. Bu davranışlarını sevdim.

Benim yılbaşı indiriminden aldıklarım bu kadardı. Aslında almayı istediğim başka şeylerde vardı ama Gratis sağolsun cimriliği tuttu.Watsons'a zaten alışkınım onda sorun yok. O indirim heyecanını ve mutluluğunu yaşayamadım,gördüğüm kadarıyla çoğu kişi de benimle aynı durumda. Telafisini bekliyoruz artık.

12 yorum :

  1. garnier 3ü bir arada temizleyiciyi migrosta 5 liraya gördüm inanamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten mii :/ Asıl indirim migrostaymış o zaman keşke ona da baksaydım :)

      Sil
  2. Bende bu seneki indirimi begenmedim Ayrica fiyatlar sisiriliyor.sadece rossmann gercek indirim yapiyor.

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan aldıklarını. Garnier göz makyaj temizleyicisini çok iyi fiyata almışsın. Gratiste pahalıydı :) Burada ne migros ne rosman ne cosmetica var. Watsons bile yok gratise mecburuz!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende en uygun fiyata Cosmetica'da buluyorum onu sürekli oradan alıyorum :) Cosmetica'nın internet sitesi var diy biliyorum canım ama indirimleri yansıtıyorlar mı bilmiyorum

      Sil
  4. Güle güle kullan tatlım :)

    YanıtlaSil
  5. Evet Migros cilt bakım ürünlerinde güzel indirim yapmış. İhtiyacın varsa bir bak derim. Güle güle kullan şirine :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Aslında ihtiyacım pek yok ama indirimler aklımı çelmiyor değil, muallaktayım şuan :))

      Sil

Sorularınız için suslusirine@gmail.com mail atabilirsiniz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...