29 Ocak 2015 Perşembe

Koyu Küllü Kumral Saça Küllü Sarı Ombre Balyaj

Herkese merhabaa :)
Son dip boya yapma yazımda saçlarımla ilgili planlarım olduğundan bahsetmiştim. Bildiğiniz gibi saçlarım sarıydı ve deli gibi onu küllü sarı yapmaya uğraşıyordum. Ben pembe alt tonlu bir cilde sahibim ve turuncu yansımalar bana hiç yakışmıyor. Saçlarımda da malesef turuncu yansımalar vardı. Hal böyle olunca zaman geçtikçe saç rengimi beğenmemeye daha kötüsü de kendimi güzel hissetmemeye başladım. İlk düşüncem riske girip saçlarımı üçüncü kez açtırmaktı, daha sonraları yüzüme koyu renklerin daha çok yakıştığını farkedince ve sarı saçtan da vazgeçmek istemeyince kendimce bir orta yol buldum :) Diplerini koyultup uçlarını biraz açtıracaktım :)

Sari sacin diplerine koyu kullu kumral boya uclarına kullu sari ombre balyaja gecis antalya mojo kuafor
Sari sacin diplerine koyu kullu kumral boya uclarına kullu sari ombre balyaja gecis antalya mojo kuafor


Sari sacin diplerine koyu kullu kumral boya uclarına kullu sari ombre balyaja gecis antalya mojo kuafor
Sari sacin diplerine koyu kullu kumral boya uclarına kullu sari ombre balyaja gecis antalya mojo kuafor

Bu, saçlarım boyanmadan önceki rengim.Normalde daha koyu ve turuncumsu bir sarı ama ışıktan dolayı rengi biraz açık çıkmış. Saçlarımı V kesim istediğimi söyledim,  saç uçlarım çok yıpranmış olduğu için boyama işleminden önce kesim yapıldı. 

Boyama işlemine geçildi ve bu anlar gerçekten çok zahmetliydi. Eğer saçlarınız sarıysa ve diplerini koyultup uçlarını açtırmak istiyorsanız bu yazdıklarımı çok iyi okuyun.

Öncelikle saçlarıma krepe yapılarak uçlarına açıcı sürüldü ve folyo ile sarıldı.  20lik oksidan kullanıldı. Ayrıca kuaförüm şampuan da karıştırmış açıcının kötü etkilerini azaltmak için. Tüm saçıma krepe yapılıp açıcı sürülmesi işlemi yaklaşık 40 dakikayı buldu, baya ince çalışıldı.

Daha sonra paketler açılmadan üstlerde kalan krepeli kısımlara küllü kumral boya uygulandı.Uygulandıktan 15 dakika sonra da diplerim aynı boyayla boyandı ve 30 dakika bekledim. Bu süre zarfında saç uçlarım hala paketliydi ve çok korkuyordum saçlarıma bişey olmasından. Sürekli kuaförümü sıkıştırıp durdum saçlarıma bişey olmaz dimi çok uzun süre beklettiniz bunu diye. Israrla bişey olmayacak dedi bende çaresizce bekledim.

Bekleme süresi dolduktan sonra saçlarım yıkamaya alındı. Saç uçlarımdaki paketler açılmadan önce üstlerdeki koyu boya yıkandı daha sonra paketler açılıp tüm saçım yıkandı.  Saçlarım tarandıktan sonra da cila işlemi yapıldı olası turunculukları kırmak için ve  saç maskesi uygulandı. Sonuç ise aşağıdaki gibi :)

Sari sacin diplerine kullu koyu kumral boya uclarına kullu sari ombre balyaja gecis antalya mojo kuafor
Sari sacin diplerine koyu kullu kumral boya uclarına kullu sari ombre balyaja gecis antalya mojo kuafor
 Bu resim şekillendirme öncesinde çekildi.

Sari sacin diplerine koyu kullu kumral boya uclarına kullu sari ombre balyaja gecis antalya mojo kuafor
Sari sacin diplerine koyu  kullu kumral boya uclarına kullu sari ombre balyaja gecis antalya mojo kuafor

Sari sacin diplerine koyu kullu kumral boya uclarına kullu sari ombre balyaja gecis antalya mojo kuafor
Sari sacin diplerine koyu kullu kumral boya uclarına kullu sari ombre balyaja gecis antalya mojo kuafor

Sari sacin diplerine koyu kullu kumral boya uclarına kullu sari ombre balyaja gecis antalya mojo kuafor
Sari sacin diplerine koyu kullu kumral boya uclarına kullu sari ombre balyaja gecis antalya mojo kuafor

Bunlarda şekillendirme sonrası :) Seçtiğim renkler dolayısıyla biraz keskin bir geçiş gibi gözüküyor ama saçlarımı yıkadıkça renk akacağı için daha yumuşak olacağını düşünüyorum :) Ben beğendim genel olarak :)

Saçlarım zaten kuruydu bu işlemlerden sonra biraz daha kurudu ama kuruluk halledilebilecek bişey yanmaması benim için yeterliydi ve çok şükür yanmadı, kopmadı :)

Siz nasıl buldunuz saçlarımı ?

Antalya'da yaşayanlar için söyliyim Özdilek Avm'deki Mojo Kuaföre gittim ve Selçuk Bey yaptı saçlarımı. Eğer saçlarınızı boyatmayı veya açtırmayı düşünüyorsanız öneririm.

Sorularınız olursa lütfen yorum bırakın (Anonim olabilirsiniz) ya da bana suslusirine@gmail.com adresinden mail atın kısa sürede döneceğimden emin olabilirsiniz.

91 yorum :

  1. Canım cok guzel olmuş saçların ben çook beğendim :)) ayrıca hep dalgalı kullan derim, ayrı bi hava katmış. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlıım bende bu modelde dalgalı saçı çok sevdim :))

      Sil
  2. tatlım çok güzel olmuş, güle güle kullan
    http://meleginhediyeleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Güzel olmuş güle güle kullan canım.
    Buarada benimde hafif turunculuklarım olmuştu sonra mor şampuan aldım ve bir süre kullandım hemen geçtiler. Aklında bulunsun, çok işe yarıyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler kuzum :)) Bende bi ara mor şampuan almıştım büyük ölçüde kırmıştı turunculukları ama hala vardı biraz :/ Sen hangi markayı kullandın ?

      Sil
    2. Natur Vital'miş markası tatlım silver shampoo diye geçiyor. :)

      Sil
  4. Ay çok güzel olmuş canım, çok beğendiim :)

    YanıtlaSil
  5. Daha güzel ve risksiz olmuş.Bende diplerimi bıraktım biraz uzayınca ombre yapacağım. Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende eski halinden çok daha fazla beğendim :) Bencede yapmalısın oldukça hoş duruyor,teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Daha güzel ve risksiz olmuş.Bende diplerimi bıraktım biraz uzayınca ombre yapacağım. Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  7. Gerçekten çok güzel olmuş bende saçımı biraz geçince böyle yaptırmayı düşünüyordum şimdi sizde görünce kesin yaptırmaya karar verdim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bence de yaptırmalısınız bende sevdim :))

      Sil
  8. tatlım saçların harika olmuş mümkünse hem bu modeli kullan çok yakışmış sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canıım bende uzun süre değiştirmeyi düşünmüyorum :))

      Sil
  9. mükemmel olmuş gerçekten bayıldım :)

    YanıtlaSil
  10. Kuzum cidden çok güzel görünüyor güle güle kullan. Eskiden bu saçlar dibi gelmiş geçiyor derdik şimdi ombre modası oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canısıı :) Haha cidden bi aralar öyleydi bakımsız saç gibi gözükürdü şimdi nasıl oluyosa güzel gözüküyor göze :)

      Sil
  11. Çok güzel olmuş yakışmış:))

    YanıtlaSil
  12. Bloğuma ziyaretiniz için teşekkürler ben de takipteyim :))
    www.pisimel.com

    YanıtlaSil
  13. BAYILDIM! Kuaförüme bu saç fotoğrafını göstereceğim ikinciye giderken :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cidden mi :) Umarım senin de istediğin gibi bi saç olur canım :)

      Sil
  14. Bayıldım bayıldıımm! tam süslü şirine olmuşsuunn güle güle kullan canıım :*

    YanıtlaSil
  15. Cnm çooookkk güzel olmuş saçların, çok beğendim ;) Güle güle kullan cnm..

    YanıtlaSil
  16. Pretty hair!
    xx
    www.theblackblush.blogspot.tp

    YanıtlaSil
  17. renkte modelde çok güzel olmuş özellikle dalgalı haline bayıldım güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim bende sevdim dalgalı halini :))

      Sil
  18. Amazing hair<3
    I follow You now:)
    xoxo

    YanıtlaSil
  19. Tam ombre saç olmuş bayıldım canım benim :) Ben de yıllardır küllü sarı rengini kullanıyorum ancak beni soluk gösterdiğini düşünerek sıcak sarı tonlarına boyadım şimdi senin güzel saçlarını görünce tekrar küllü sarıya özendim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlıım :) Bende sıcak sarıları daha çok beğenirim aslında ama cildim pembe alt tonlu olduğu için küllü sarıya takmıştım :)

      Sil
  20. Love that ombre efect!! :)
    I am your new follower too. Keep in touch!
    http://outsidethewardrobe.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  21. I love that soft curls and hair looks amazing <3
    www.indianbeautytouch.com

    YanıtlaSil
  22. Lovely post! :)

    I would like to invite you to my blog! I would be so happy if we support each other on Bloglovin and GFC
    let me know and I follow you!

    kisses

    http://www.duffymossdaily.com

    YanıtlaSil
  23. Looks so good. Amazing post & can you please click on the sheinside links in my latest post.
    It would mean the world to me!


    X
    http://subhamrai.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  24. Oh very gorgeous effect
    xx

    www.sakuranko.com

    YanıtlaSil
  25. nice effect!!

    www.fashi0n-m0de.blogspot.it

    YanıtlaSil
  26. çok beğendim. sen de benim gibi sarı saçtan vazgeçemiyorsun anlaşılan. Ben de kendimce ombre yaptım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim :) eveet çok seviyorum sarı saçı :) Öylemii ? Beceriklisin ne güzel ben olsam mahfederdim :D

      Sil
  27. Wow, so pretty. *__*
    Lovely greets Nessa

    YanıtlaSil
  28. Thank you *-* I'll visit your blog :)

    YanıtlaSil
  29. perfect idea and inspiration! :) following you now :)

    YanıtlaSil
  30. Rengine bayıldım. Farklı bir ışıltı katmış.. GÜZEL GÜNLERDE KULLAN CANIM :))

    YanıtlaSil
  31. Şekil verildikten sonraki haline bayıldım.Çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  32. follow you #613
    http://defishencia.blogspot.ru/

    YanıtlaSil
  33. Çok güzel olmuş ^^
    Buarada blogunu takibe aldım bende bana beklerim :) http://hayalimkorea.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim :)) geliyorum hemen :)

      Sil
  34. Nasıl güzel nasıl güzel olmuş ama kıskandım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim daha güzeli senin olsun :))

      Sil
  35. Dün saçlarımı sizinkine benzer bi şekilde dibini küllü kumralla boyattım ama simsiyah gözüküyor gercekten dedikleri gibi akar mı kuaförde akar diyo ama beğenmediğim için öyle demiş olabilir sacınızın şimdiki halinide atabilir misiniz ne kadar akmış doğallaşmış merak ediyorum :) şimdiden teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet akti mail adresinizi yazin gonderiyim :)

      Sil
  36. Bede küllü kumrala bebek sarısı istiyorum nasıl olu

    YanıtlaSil
  37. Saçlarımı kahverengi ve istediğim şey şu: üst kahverengi kendine rengonde gittikçe yumuşak geçişle koyu kumral kumral ve açık kumral olmasını istiyorum. Boya deydirmeden papatya suyu ile bir aydır uğraşıyorum. Tüm saça uyguladım, gittikçe uçlara doğru inmeye başladım böylece istediğim ton farkı olacaktı ama saçlarımda guneste saatlerce oturmama rağmen bir aydir hiçbir renk değişimi yok. Bu normal mi? C vitamini saçıma zarar verir mi istediğim sonucu nasıl alabilir o yolla? Limon saçı beyazlatıyor rengi açmıyor dedi aktarım. Kesinlikle kullanma. Limon kolonyası bu yüzden saça sürülmezmiş. Beyazlatır ve dokermjs. Bu doğru mu?Bal işe yarar mı? SSaçıma argan yağı sürüyorum düzenli olarak. Bu yüzden papatya işe yaramıyor olabilir mi?? Pantene kullandiim marka

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Papatya suyunu bi zamanlar ben de denemistim ayni sekilde ise yaramadi. C vitamini sadece koyu renk boyayi akitir ekstra bi acma yapmaz o yüzden denemeyin bence

      Sil
  38. Merhaba bende dün sacimi ayni sizinki gibi boyattim boya akiyo mu acaba akmamasi icin ne yapmaliyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, evet koyu kumral olan yerler akti akmamasi icin boyali saclara ozel bi sampuan kullanabilirsiniz

      Sil
  39. güzel yapmışlar neresi yapıyor peki bunu istanbulda mı bu kuaför

    YanıtlaSil
  40. Çok güzel olmuş bende saçlarım böyle olsun istiyorum işte tam istediğim buuu kendi kendime evde 4 gün önce uçlarını koleston röfle setiyle boyadım saçım çok koyu kestane olduğu için turuncumsu bakır bi renk çıktı ortaya uçlar sarı üstler kumral nasıl yaparım ki yaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef tekrar açtırmanız gerekiyor benim saçım da çok koyuydu 2-3 kere açtırdım :(

      Sil
  41. Merhabalar saclariniz güzel olmuş güle güle kullanın.benim saçlarım çok turuncuydu ve bana yakışmıyordu dün kuaforde dipler kullu kumral Uçlar açık sarıya boyattim cila çekildikden sonra rengi baya açıldı.sarilar dahada kullu oldu sevmedim yikandikca renk nasıl olur? Koyulasirmi cevaplarsaniz sevinirim

    YanıtlaSil
  42. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  43. Ben bu renge hastayım ama boyama denemem tam bir fiyasko oldu saçlarım yandı belimin altına kadar saçlarım var ve bob kesim yapalım uzadıkça keselim düzelir yavaş yavaş diyor kuaför zaten benim saçım yavaş uzuyor yandı iyice yavaş olucak bu sebeple herkese sordum söylenen herşeyi denedim ama en sonunda canım arkadaşım doğal olan bir keratin bulmuş patentli olanından aldık saçlarım düzeldi düzgün bir şekilde boyattım artık boya yaptırmadan öncede kullanıyorum ki saçlarım güçlü ve sağlıklı olsun ve sorun yaşamıyım diye kullanmaya başladıktan sonra hiç sorun yaşamadım hiç bu yüzden yazmak istedim bu renge benim gibi hayran olan ama yanma korkusu ile yapamayan varsa diye.

    YanıtlaSil
  44. Ben krepe balyaj yaptırdım soğuk bir sarı renge boyadılar dibini kullu kumral yapacaktı kuaförüm ama öncesinde saçımı bir bakir rengiyle acti ve kurala boyasa da k kızıllık gitmedi yarın tekrar gidip dibini boyaticam yıpranmaz umarım. Seninki de çok iyi olmuş kurtarmaya sevindim sac çok önemli ama istedigimize bir türlü ulaşamıyoruz 😔

    YanıtlaSil
  45. Bana açık renkler yakışıyor ten rengime ve yüz tipime ama açıcılar yoruyor bazen hafif yanıklara sebep oluyor saçlarım da saçlarımdaki bu hasarın keratinlerin eksilmesinden kaynaklandığını öğrendim hemen nasıl eksiklik giderilir araştırdım ve doğal keratin kullanmam gerektiğini buldum. Patentli kertinden aldım ve saçlarımda yıpranma ve yanıklardan eser yok sanki hiç boyatmamışım gibi sağlıklı ve doğal görünüyor.

    YanıtlaSil

Sorularınız için suslusirine@gmail.com mail atabilirsiniz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...