3 Ağustos 2015 Pazartesi

Elidor Doğanın Enerjisi | Şampuan, Saç Kremi, Sprey

Herkese merhaba :)
Bugün Elidor'un yakın zamanlarda çıkardığı Doğanın Enerjisi serisinin şampuan, saç kremi ve saç spreyi hakkındaki deneyimimi paylaşacağım.


Bu seri paraben içermiyor ve özellikle yorgun saçları hedef almış. Saçlarımdaki açıcı ve boya müdahaleleri düşünüldüğünde benim saçlarım da epey yorgun durumda. 
Bu seride iki çeşit var. Biri ginseng kökü içeriyor ve yıpranmış saçları  5 kat canlandırıp daha dirençli hale getirmeye yönelik.  Diğeri ise Angelica kökü içeriyor o da daha çok saçların kırılmalara karşı daha dayanıklı olmasına yönelik.


İlk olarak Ginseng kökü içeren yani yıpranmış saçlar için olan çeşidinden başlayacağım.
Ginseng kökü, zayıflamış saç köklerini canlandırarak saçın daha hızlı uzamasını sağlıyor aynı zamanda saçın yumuşaklığını ve parlaklığını da arttırıyor.


Öncelikle bu serinin hafif bitkisel tatlı bir kokusu var. Gün içinde hafif hafif burnunuza geliyor.
Şampuanının temizlemesini beğendim. Saç uçlarımı kurutmuyor, saç diplerimin de normalden daha kısa zamanda yağlanmasına sebep olmuyor.
Saç kremi de güzeldi, kuru saç uçlarımı güzel nemlendiriyor.
7/24 şekillendirici kremini saçlarıma maşa yapmadan önce saç uçlarıma sürüyorum. Saçlarımı koruduğunu düşünüyorum ve daha kolay şekil almasını sağlıyor.


Bu resim saçlarımın maşa yaptıktan sonraki hali. Saçlarım kısa olduğu için  iri dalgalar kullanamıyorum  küçük doğal dalgalar daha kullanışlı ve kalıcı oluyor :)

Gelelim Angelica kökü içeren seriye;
Angelica kökü A, E ve B12 vitaminleri içeriyor. Saçın büyümesine yardımcı olup kuru ve kırılgan olmasını önlüyor

.
Angelica kökü serisinin kokusunu çok beğendim. Çok temiz, çok tatlı bir koku. Aynı şekilde saçımda kalıcı oluyor.
Şampuanının temizlemesi ve köpürmesi güzel. 
Saç kremini de beğendim. Saçlarımı nemlendirdi ve elektriklenmesini biraz azalttığını düşünüyorum..
Express bakım spreyini denizden çıktıktan sonra kullanmayı çok seviyorum. Deniz benim saçlarımı çok kurutuyor, tabiri caizse çatır çutur oluyor. Bu ürün saçlarımdaki o yoğun kuruluğu alıyor. Kokusu  şampuan ve saç kreminden daha farklı, şekerli bir parfüme benziyor :)

Elidor Doğanın Enerjisi serisi ile saçlarım iyi anlaştı diyebilirim, severek kullanıyorum yakında bitenler yazılarımda olacaktır. İlginizi çektiyse deneyebilirsiniz. Elidor zaten uygun fiyatlı bir marka üstelik bu aralar kozmetik marketlerde sık sık indirimde görüyorum.





4 yorum :

  1. Bende ginsengli ekspres saç bakım spreyini kullanılıyorum ve çok memnunum:-)

    YanıtlaSil
  2. nedense bugüne kadar elidorun ürünlerinden hiç memnun kalmadım , o yüzdende bu ürünleri denemeye cesaret edemedim br türlü :(

    YanıtlaSil
  3. Great post

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Merhaba
    Bende artık takibinizdeyim, banada beklerim ! :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil

Sorularınız için suslusirine@gmail.com mail atabilirsiniz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...